hallo wij hebben een ledikant bij de ikea gekocht: model tassa. heeft iemand hier ervaring mee? welk matrasje past hierin?.. het liefst die niet van de ikea zijn... daar waren ze uitverkocht. mocht iemand weten of daar gewoon de standaard maat in past, dan hoor ik het heel graag. na mijn idee is het bedje van ikea ietjes kleiner dan de standaard maat.. dankje,
De bedjes van de Ikea zijn inderdaad iets kleiner dan de standaardbedjes, dus ik ben bang dat je toch moet wachten tot ze er weer zijn...
ojee.. hadden we wel even naar mogen kijjken hahah.. ik was weer eens te enthousiast met kopen..hopen dat ze er snel weer zijn.. maar als iemand een ander adresje heeft!...
Ze zullen de matrasjes vast wel weer snel aanvullen. Anders vraag je of ze eventueel vanuit een ander filiaal een matrasje voor je kunnen halen.
Je kunt trouwens op de site van Ikea ook zien of bepaalde dingen op voorraad zijn of niet! Dan rij/bel je er in ieder geval niet voor niets heen...
ik ben gisteren heen geweest. maar geen matrasjes terwijl ik voor ik weg ging nog gekeken had.. maar dank je wel voor de tip
ik heb ook een ledikantje van ikea. we hebben ook het matrasje daar gekocht, 1tje van 29,95 die 9 cm dik is, ik heb erges gehoord dat t uitstekende matrasjes zijn. de maat van t bedje en matrasje in anders ja, t scheelt 5 cm ongeveer aan beide kanten, maar gewone hoeslakentjes van 60 bij 120 (geloof ik) passen er gewoon omheen hoor !
goed nieuws: we hebben vandaag alles opgehaald bij de ikea.. en het matrasje was er nog.. ikea heeft de hele dag nee verkoop gedhad maar mijn vriend heeft nog eens goed gekeken en er lag nog een! kan ik kamertje in richten.. ik had overal nog eens gekeken maar overal is standaard maat 60x120.. wij hebben een voor 24,95 sultan sussa.. bedankt voor jullie reacties. er kan wat mij betreft wel een slotje op dit onderwerp..