Hallo allemaal, Even een gekke vraag, maar op welke luiers staan kikkertjes? in verschillende "verhaaltjes" op de een is ie aan het zwemmen, op de ander weer wat anders aan het doen..... Heb een luiertaart gekregen met deze luiers erin, maar weet niet welke het zijn. De gever weet het ook niet.... In mijn omgeving gezien dat ik eigenlijk wel graag pampers wil, Dus vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze luiers? (het zijn er ong. 50 zonde om niet te gebruiken mits het goede zijn ....) Ze zijn aan de onderkant wat vierkanter dat de Newborn 1 van de pampers.....
welk merk het is en de ervaringen ermee.... Tis niet zo heel belangrijk, kan ze gewoon gebruiken, maar ben gewoon erg nieuwschierig Als het bijvoorbeeld niets is, dan weet ik dat ik nog een pak pampers erbij moet halen....
Ow zoooo, hahaha Je kunt altijd een extra pak pampers kopen hoor want je bent er zo doorheen Maar het is toch uittesten bij je eigen kindje welke het beste bevalt. De 1 gebruikt niet anders dan pampers en kan niet overweg met een ander bekend merk en een ander gebruikt helemaal geen pampers omdat die doorlekt bij haar kind of uitslag geeft bijvoorbeeld.
is er dan niemand die deze luiers kent? Hahah miss komen ze uit het buitenland ofzow..... hoeveel pakken maat 1 hebben jullie gebruikt?
het merk weet ik ook niet. Hoeveel je van maat 1 nodig hebt is afhankelijk van de baby. Het gewicht en de vorm van je kindje. Niet alles pat nml even goed en je weet niet waar je kindje tegen kan. Ik zou gewoon deze luiers op maken, je hebt in het begin toch zo`n 8 luiers per dag nodig. Dochter was erg klein, ik heb 9 pakken nodig gehad, maar veel mensen gebruiken alleen het 1ste pak maar.
Volgens mij zijn die van de aldi met een kikker....weet het niet zeker, heb al zoveel verschillende luiers gekocht. Als het wel die van de aldi zijn, dan vind ik ze prima. Maar het verschilt zo per kind welke luier goed zit. Mijn dochter kan tegen alle luiers behalve de pamper...daarin lekt ze door.
Bumblies had ook kikkertjes. Als je in het begin zo vaak moet verschonen hebben ze niet eens de tijd om door te lekken.......