Bugaboo Frog

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo,

Ik denk er aan de bugaboo frog te kopen via mp. Het is het eerste model.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    wij hebben ook de Frog! Bavalt me prima!
    De duwstang kan allen niet verteld worden, maar dat is hier gelukkig ook niet nodig.

3. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hier ook een bugaboo frog, super blij mee!!!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, hebben jullie geen probleem met de lage reiswieg? Krijgen jullie geen last van je rug met het erin en eruit halen steeds'?

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nee geen last van, ik ben zelf niet zo groot namelijk! Maar alle bugaboo's hebben die lage reiswieg, dus als je per se een bugaboo wilt dan zit je daar toch mee.
    Vond de reiswieg wel lekker ruim, dat was juist weer een voordeel, en M.ace heeft er tot bijna 7 maanden in gelegen. Zeker in de winter is dat lekker warm.

6. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Wij zijn beiden gemiddeld van lengte, ik 1.75 en vriend 1.83. Duwstang en wiegje zijn prima op hoogte, totaal geen problemen mee terwijl m'n rug nooit m'n sterkste punt was.
    In en uitklappen gaat ook heel makkelijk. Voor uitklappen moet je even de manier te pakken krijgen maar online kun je daar zelfs wel uitlegfilmpjes voor vinden. (Gewoon een kwestie van je voet op het juiste stangetje zetten)
    Verder is hij goed klein te krijgen voor achter in de auto en is net wat smaller dan de meeste wagens, geen problemen dus met het pad bij de kassa.

Onze komt trouwens ook van marktplaats, hij was al gebruikt door 2 kindjes en is nu al een jaar in gebruik voor die van ons zonder een enkel probleem. Echt een fijne wagen!!;)

7. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Trouwens grappig, ik zie nu pas je onderschrift Pino, ons zoontje is van 30-6-2009 en ben ook net weer zwanger, nu 8w en 2d. :)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, allemaal dicht bij elkaar dus ;)

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier ook een ouder model Bugaboo Frog. Bvalt prima !

10. sprankje

sprankje Actief lid

9 jul 2009
    135
    0
    0
    Hier ook een Frog van marktplaats (Classic is trouwens het allereerste model, Frog is al de tweede). Heb een nieuwe kap laten maken omdat de oude verkleurd was. Verder nieuwe zwenkwieltjes gekocht omdat de vering daarvan stuk was en daardoor hing de bak ook niet recht, maar een beetje naar achteren gekiept)
    Heb dus nu een wagen die er uit ziet en -rijdt als een splinternieuwe!

Deel Deze Pagina