Ik zoek een hem / shirt voor mijn vriend en voor de kleine. Dus hetzelfde shirt. Dus voor de baby maatje 62 en voor mijn vriend een gewone maat. Ik denk dat dit wel bestaat en zou dit graag als kerstcadeau willen doen. Alleen ik ben het nog nergens tegengekomen. Wie o wie
Je zou via een textiedrukker een zelfde shirt kunnen laten drukken als je dat leuk vind dan is ie nog 100% origineel ook. Verder zou ik eigenlijk niet weten of er zoiets als de zelfde shirts in maatje 62 en een volwassen maat is. Zal morgen eens opletten in de stad.
Te bestellen via simply colors Persoonlijke bedrukte kinderkleding met naam | Babykleding als kraamkado! - simply colors
wij hebben ze van lief met stoer er op. weet niet of die er nog zijn voor Hem.. maar vond t idd wel leuk
Ja wij hebben ook die van lief! met stoer erop En bij simply colors kun je idd dezelfde laten drukken voor papa en voor kindje
Hmm ik moet zeggen dat dat ook in 2008 was...........ik weet dus ook niet of ze nu nog steeds zoiets vergelijkbaars hebben. Maar heb het niet besteld, ben gewoon naar een Lief! winkel gegaan..........