Even een vraagje of jullie een logeerbedje/campingbedje hebben en of jullie deze (regelmatig) gebruiken. Wij zijn niet zo groot behuisd en wil geen onnodige dingen kopen dus vandaar de vraag. Het lijkt me handig om in de tuin op te zetten en eventueel mee te nemen als je ergens op bezoek gaat waar geen bed/box is. Wat zijn jullie ervaringen? En daarnaast de vraag, er is er nu 1 in de aanbieding bij het Kruidvat van Bambino voor 30 euro. Hebben jullie hier ervaring mee? Is er iets waar ik op moet letten bij zo'n bedje? Alvast bedankt voor de reacties en een zonnige dag gewenst!
Met het bambino bedje geen ervaringen wij hebben een ander die standaard bij m'n vader staat voor als lem komt logeren. Verder nooit gebruikt voor op visite ofzo dan gast de wagenbak mee voor slapen en evt een kleed voor spelen op de grond. Tuin/balkon ook op een kleed of in de wagenbak.
Zoontje (nu 4 maand) slaapt tot op heden nog in zijn wagenbak als we ergens heen gaan waar geen bedje is. Als dit niet meer past, gaan we over op een 'tentje': ..:ERYAN.NL::.. Heb er veel positieve verhalen over gehoord, dus ben benieuwd wat zoontje ervan vindt. Wat iig handig is: klein opvouwbaar, dus neemt weinig ruimte in beslag.
Ik weet niet hoe jullie op vakantie gaan? Wij hebben hem gebruikt bij het kamperen. En hij ligt eigenlijk standaard achter in mijn (station)auto, ligt niet in de weg en heb hem altijd bij me
eigenlijk nooit nodig gehad. Bij mn ouders stond een ledikantje en op vakantie boekten we een bedje erbij (toen ze niet meer in de wagenbak paste) Moesten al genoeg meeslepen met 2 kleintjes dus dat camping bedje en kinderstoel voor 11euro boekten we graag erbij. Om de matras dan een extra deken of doek en dat ging prima. Hier dus eigenlijk nooit gemist
Wij hebben bij de jongste zo'n Deryan tentje gehad, amper gebruikt, ze vond het helemaal niets. Campingbedje gebruiken we wel. Niet heel regelmatig, maar wel zo regelmatig dat ik het een nuttig iets vind. Bv. als we ergens een hele dag naar toe gaan of als we ergens gaan logeren en met vakantie. We hebben ooit eens ergens in een park een bedje + box gehuurd en dat was zo extreem ranzig, dat ik dat sindsdien echt niet meer aandurf (en dan ben ik niet eens echt een zeikerd, maar dit was gewoon te vies voor woorden)... Wij hebben trouwens wel een extra (gewoon) matrasje voor in het campingbedje, maar volgens mij heb je ook dikkere opvouwbare matrasjes daarvoor.
Wij hebben ook een camping bed. Dochter is nu 10 maanden bijna, en hebben hem 3x gebruikt geloof ik. overal waar wij komen staat er al een, of hebben ze een bedje o.i.d.
Onze achtertuin is volledig bestraat, dus ik vond zo'n campingbedje wel lekker als 'buitenbox' inderdaad. Maar als we gras hadden gehad, had ik denk ik vaker een kleed gebruikt. Ik vond het op vakantie ook fijner om een campingbedje van onszelf te gebruiken. De bedjes die in vakantiehuisjes staan zijn niet altijd even fris en stevig. We hebben ook een keer gecampeerd en toen vond ik het ook fijn. Ze slapen dan toch meer van de grond af. We hebben hem ook wel eens meegenomen als we op visite gingen. Maar ik moet zeggen dat de mensen waar wij het vaakst komen allemaal zelf iets hebben aangeschaft. Dus ik zou ook eens bij bijv. de aanstaande grootouders (als je daar regelmatig komt) informeren of zij van plan zijn iets aan te schaffen. Al met al vond ik het wel het geld waard. Zeker omdat we hem bij de tweede ook weer kunnen gaan gebruiken.
wij hebben er eentje van de baby dump. Je moet trouwens eff opletten welk formaat het camping bedje heeft en of daar camping matrasjes voor te krijgen zijn. Want niet voor elk bedje bestaad een matrasje en dat is eigenlijk wel nodig hoor! Wij hebben het besje 2x voor een weekend weg gebruikt en 1x als box bij een familie etentje. Eigenlijk stond het bedje hier standaard op zolder om te gebruiken als box als ik aan het wassen en strijken was. Dan zat zoonlief daar heerlijk in te spelen. Zodra hij trouwens niet meer in de wagenbak paste gingen wij niet weg op de tijden dat hij moest slapen,(naar verjaardagen e.d) daar hielden we dan rekening mee. Gingen we een keer uit eten dan lag hij in de buggy die helemaal plat kan effe een dutje te doen.
Wij hebben zowel het tentje van deryan als het goedkoopste campingbedje van babydump met opvouwbaar matras. Het zijn 2 verschillende dingen, maar sinds onze zoon niet meer in de wagenbak past nemen we altijd het tentje mee. Weegt niks en we doen hem in zijn slaapzak in de slaapzak die erbij zit. Ook verder geen beddengoed nodig. Via marktplaats had ik een gloednieuwe tent voor peuters voor 25 Euro. Is het proberen waard toch? Dat bedje van kruidvat, heeft dat geen andere maten dan een standaard campingbedje, waardoor je er geen matrasje bij kunt kopen? Ik dacht dat vrienden van ons dat probleem hadden gehad.
o ja, het campingbedje vond ik wel weer ideaal in een hotel. Ik ben niet zo van de bedjes die daar al staan omdat ik dat vies vind. Maar voor 1 nachtje zou je kindje zelfs met dat tentje van deryan op de grond kunnen slapen. Er zit er dun matrasje bij. Dus ik stem op het tentje!
Ik vind het campingbedje ideaal! Ik heb niet die van de kruitvat maar van de prenatal met een opvouwbaar matrasje erbij. We gebruiken hem regelmatig met op visite gaan en hij staat nu in de tuin, onze tuin is helemaal betegeld en we hebben een hond en zo kan ze toch wat meer buiten spelen. Zo groot vind ik het niet als je hem opvouwt en kan je hem in een klein hoekje opbergen.
werd bij ons ook als box gebruikt buiten (en zal straks wel weer zo zijn) En als we naar vrienden/familie gingen waar ze geen bedje hadden. Soms als er mensen met klein kindje hier komen die moet slapen... Echt heel vaak is/word het niet gebruikt maar zou het niet willen missen
wij hebben wel een campingbedje maar eigenlijk nooit gebruikt denk 2 a 3 keer, mijn zoon is nu bijna 2,5. WEl hebben we ook een deryan tentje en die hebben we dus veel vaker gebruikt want ook handig op het strand etc. Ik zou voor een deryan tentje gaan! vaak in de aanbieding bij kruidvat
Bambino prima! Wij gebruiken hem veel zeker als we ergens langer zijn zodat ze kan slapen. We hebben er wel een matrasje bij die zijn er ook opbouwbaar trouwens.
Hier ook een campingbedje van bambino. Inmiddels in gebruik voor kindje nr 3. Makkelijk inklapbaar en er past ook een ledikantmatras in. Maten dus 120 x60 dus. Ook als box buiten op vakantie etc gebruikt. Altijd in ieder geval 10 cm van de grond af vind ik ook prettig ivm tocht op de grond ( lijkt mij nadeel met een tentje). Het opgevouwen bedje vind ik zwaar om te sjouwen...
Wij hebben ook een Bambino campingbedje van de Kruidvat. Ik ben er heel erg tevreden over en hebben hem best vaak gebruikt. En hebben er zo'n extra matrasje bij.
Ik heb er eentje, maar nog niet gebruikt. Maar goed, de kleine past nu nog in de wandelwagenbak, we zijn nog niet op vakantie geweest en bij de korte bezoekje bij opa/oma slaapt ie nu nog in de doek. Maar als wij over een tijdje eens uit eten gaan en hij moet bij opa slapen in de uurtjes dat we weg zijn, gaat het bedje daar wel naartoe.
Campingbadjes zijn ideaal. Met vakantie, bij avondvisite maar ook als de kleine ziek is. Dan wil hem dicht bij mij hebben en het campingbedje is dan makkelijk naast ons bed te zetten.
Wij gebruiken m erg veel. Als we op vakantie gaan dan gebruiken we hem, als bedje en voorheen als box. Wij gaan naar campings en zetten t bedje overdag buiten neer als we even pauze wilden van achter m aan lopen. Bedjes huren vind ik vies maar das persoonlijk. Nu staat t bij mijn ouders en slaapt hij er 1 à 2 x per week z'n middagdutje in. Voor ons een erg praktisch onderdeel vd uitzet.