Ik ben opzoek naar een fijne bb of cc cream. Ik weet het verschil niet tussen die twee maar ik zoek een cream die licht dekkend is en mijn vlekkerige rode huid net ff wat egaler maakt. Ik gebruik geen dag of nachtcrème dus die mag erbij inzitten. Wat is een fijn merk? Ik heb de Estēe Lauder daywear al geprobeerd maar dekt net te weinig en ik vind hem niet lekker ruiken. Het zou fijn zijn dat als het een duurder merk is dat er kleinere verpakkingen van zijn zodat ik het kan testen. Oh en moet je er een poeder overheen doen? ook daar kan ik wel wat advies in gebruiken
Hen je een lichte huid? Ik ben zeker in de winter altijd best wel bleek. ik lees dat hij wat donker uitvalt vandaar mijn vraag. doe jij er nog een poeder over?
En heb je de bb of cc? Ik zie de cc nu afgeprijsd met 40% korting bij wehkamp. Denk dat ik die sowieso ga bestellen om te kijken wat het met de roodheid doet.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-wear-it-nude-skin-correcting-spf20-anti-redness-cc-cream-/p/5502743?gclid=EAIaIQobChMI-ZyzlvSW-gIVh7h3Ch1o0wG4EAQYASABEgIZFfD_BwE Deze?
Hij lijkt met op doen vrij oranje. Echter kleurt hij bij. Of hij in er winter nog goed is weet ik niet.