Hallo, Ik ben op zoek naar een bugaboo frog kinderwagen, liefst eentje die maar voor 1 kindje gebruikt is en met nieuwe logo. Graag eentje die niet verkleurd is door de zon en met alle accessoires. Ik ben op zoek naar een rode. Laat me weten als je er een hebt die je kwijt wil of iemand kent die hem kwijt wil. Gr. Zinaatje
niet lullig bedoeld, maar als je het allemaal zo mooi wilt kan je hem beter dan niet nieuw kopen? Ik heb er 1 in het zwart net een paar maanden in gebruik en ik ben niet heel veel buiten maar bij de mijne begint de kap al licht te verkleuren.
mmm denk dat het heel lastig word, heb heel veel mensen die deze wagen hebben, en al die kappen zijn verkleurd vind het echt een slechte kwaliteit.
Ik heb via marktplaats een 2e hands rode bugaboo frog gekocht. En de kap is niet verkleurd. Als ik jou was zou ik gewoon marktplaats in de gaten houden. Daar staan ze regelmatig op.
Nee hoor Anstyfay, twee van mn vriendinnen hebben afgelopen week ook een bugaboo gekocht, tweedehands en ook daar was de kap niet van verkleurd, al waren ze een aantal jaar oud. Ik denk dat er genoeg tweeedehands kinderwagens zijn die in goede staat zijn. Thanx Jacobien, marktplaats hou ik ook zeker in de gaten. Gr. Zinaatje
De mijne (knalrode) komt ook van marktplaats en heeft nog helemaal geen verkleuringen. Ziet er nog geweldig uit. Kijk maar eens op marktplaats, staan er genoeg!