Quinton kan zich zelf op zij draaien, ik gaf hem toen een vinger en trok hij zich uiteindelijk zelf op zijn buik ... maar terug naar de rug deed hij helemaal zelf... Wanneer hebben jullie kindjes zich voor het eerst omgedraaid?
3 en een halve maand. Aardig snel volgens mij. Hoop niet dat ze met alles zo snel gaat, want heeeel cliche: t gaat al zo snel allemaal!
vorige week maar ze doet het alleen nog als ze naakt is na het douchuh en op de buik ligt gek kind hihi
Hij heeft zich helemaal alleen (dus zonder vingers want dat deed hij al vanaf 3 maand) op oudjaarsdag van rug naar buik gedraaid. Ongeveer 3 weken daarna draaide hij ook in 1 keer van buik naar rug. Groetjes Anita
Wat leuk! Lotte was ook 3,5 maand toen ze zelf van rug/zij naar buik spartelde, want vlekkeloos draaien kon ik het nog niet noemen
haha geloof t of niet maar mn dochtertje draait al vanaf 6 weken op dr zij..Echt turbo he..Gister bij het cb liet ze t ook ff zien..nou iedereen was verbaasd
ja hier ook een draaier sinds kort Ik heb er een filmpje van op zijn site Tijn was echt lui, ik moest hem elke keer een zetje geven. Nu vindt ie het zo leuk dat het haast irritant wordt bij het verschonen bijvoorbeeld. Maar terugdraaien lukt nog niet... hij gaat op een gegeven moment maar gillen..., dus moet ik hem een zetje geven. Ik hoop dat dat binnenkort ook komt! Dus oppassen geblazen als ik hem ergens laat liggen... niet meer doen dus!
keira toen ze een paar weken was draaide ze van haar buik naar haar rug, nu dus absoluut niks meer! waggelt een beetje, maar niet eens op haar zij
Ja, hoor... Hugo draait vanaf 2 weken geleden ook helemaal alleen op zijn buik! Echt knap om te zien... Terug kan ie nog niet, dus na tijdje is het mopperen en moeten we hem weer terug draaien daarna is ie dan weer boos omdat we hem terug hebben gedraaid, maf kereltje... Gr. Niki
kailynn draaid zich als je haar op de buik legt naar de rug maar nog niet anders om maar dat is vrij vroeg volgend mij
Haha, die niek, hier ook een luie donder hoor. Als ik zie dat sommige kindjes met 6 maanden al kunnen zitten! Of met 9 maanden kunnen lopen. Hier niet in ieder geval. Lui ding
Vandaag draaide Anique zich voor het eerst van rug naar zij........volgensmij wel wat laat maar dan nu toch eindelijk wel!
Hier nog een luie donder.... Hahaha! Lucas heeft een week of 3 geleden al laten zien dat hij heel af en toe wel van buik naar rug terug kan draaien, maar andersom... Op de zij is het ook interresant, dus waarom zal ik helemaal door draaien We wachten wel af. Komt vanzelf en dan maar wat later
Tymen kon al een poosje met hulp op zijn buik draaien, maar sinds deze week draait hij zichzelf terug op zijn rug! En dan te bedenken dat hij ook nog 4 weken te vroeg is geboren! Vind het allemaal wel snel gaan hoor! Hij is echt geen klein babytje meer die lekker hulpeloos in je armen ligt, ...zucht...!
Onze finn is ook al een paar dagen bezig om zich op zijn zij te draaien en het lukt hem al aardig. Hij is nu 5 weken en 3 weken te vroeg geboren.