bugaboo in fiat grande punto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lieve85, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Hi ,
    we zitten er aan te denken om een fiat grande punto 5 deurs auto te kopen , en de bugaboo cameleon hebben we al en die moet er dus wel makkelijk achterin kunnen. iemand hier ervaring mee??
    het gaat dus wel specifiek om de grande punto , die heeft een andere vorm achterbak dan de ''normale'' punto

2. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Dit heb ik gevonden op Zwangerschapspagina uit 2010:

"Wij hebben een grande punto, maar heel veel groter als een gewone punto is hij niet. Onze bugaboo past er wel in, maar dan moet er 1 wiel af.
    Ik zou er dus echt geen nieuwe auto voor kopen.

Ow, wij zijn trouwens een tijd geleden een week naar centerparcs geweest toen Sven 10 weken was. Tja, toen kon de kinderwagen niet mee en hadden we een buggy met ligstand gekocht die al vanaf de geboorte te gebruiken is. Verder kon alles mee."

Zelf heb ik een "gewone" Punto en haal ik de hoedenplank eruit.
    Toen de wagenbak er nog op zat moest deze op de achterbank, maar denk dat dit bij bijna alle auto's moet die geen station zijn?
    Anders de Bugaboo meenemen naar de dealer en passen?! ;)

3. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ligt ook aan het model cameleon. Heb de cameleon3 en die past zelfs met de wielen erop in een Aygo kofferbak

4. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    ok dankje wel!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik stop de bugaboo met wielen en al in mijn grande punto.
    Ook de wagenbak ging erin.
    Ik kwam voor het onderstel net een paar mm te kort maar dat heb ik opgelost door mij achterbank los te klikken. Zo pik ik die paar mm. En de wagenbak, en nu wandelinzit gaat gewoon op het onderstel. Daar hoef ik niet mijn hoedenplank oid voor los te maken.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha dat is mijn bericht geweest

Scheelt me weer een reactie typen! Thnks :D

Deel Deze Pagina