Wij gaan in maart op vakantie en willen een transporttas voor de bugaboo huren om de wagen mee te nemen. Heeft er iemand ervaring hiermee? Is de transporttas echt handig? En telt die tas met wagen dan als extra bagage of mag dat kostenloos mee?
ja hier ook. We zijn dit jaar met de buggy gaan vliegen, maar dat beviel totaal niet. Heb mijn bugaboo onwijs gemist!
guppie, volgende keer gaat bij jullie ook weer de bugaboo mee dan ? Het lijkt mij gewoon niet lekker om over de boulervard te wandelen met de buggy. Julia vind het ook vreselijk om in de buggy te zitten. Terwijl in haar in de bugaboo niet hoor !
Wij hadden de bugaboo gewoon zo mee genomen zonder transport tas. Mocht mee tot aan de gate en komt vervolgens weer op de band bij aankomst. Ook heel goed te doen hoor. Hadden wat ducktape mee genomen om hem goed vast te maken.
wij willen wel de bugaboo mee ja! Als je dat loopgenot gewend bent (ben nog steeds lichtelijk hysterisch over de bugaboo) dan wil je toch niet anders? Oh ik heb zo gebaald de vorige keer. En in het buitenland zijn de stoepen vaak niet zo mooi als hier....
haha ja hier ook zo`n verslaafde wil hem daarom ook mee. Vind de buggy zoooo waardeloos rijden. Maar twijfel wel, want je bugaboo laat je niet zo makkelijk op strand staan als je gaat zwemmen. (in nederland wel maar daar is toch anders)
hoeft niet in een transporttas, wij zijn nu in turkije vanaf afgelopen zondag en we hebben de kinderwagen gewoon zo meegenomen. je moet de kinderwagen dan gewoon inleveren bij speciale goederen band.