Wij willen deze zomer naar Zuid-Frankrijk op vakantie, maar wat is een leuk plaatsje waar een leuke camping oid is? We willen graag in een stacaravan of een tenthuisje ofzoiets. Ben benieuwd of er mensen zijn die iets leuks weten! Ik hoor het graag!
Ha die Juttel! Grappig dat uitgerekend jij gaat vragen waar het leuk is in Frankrijk. Het ligt er wel een beetje aan of je van toeristisch houdt, maar ik vind de Ardeche heel erg mooi en rond Vallon Pont d'Arc heb je een hoop campings. Iets ten noorden van Nimes (rond Ales) is ook wel een mooi gebied. Zelf ben ik aardig gek van de Provence, rond Aix en Provence is het erg mooi. En ook rond de Mont Ventoux is het prachtig.... Weet alleen geen campings te noemen want wij hebben altijd huisjes geboekt (waar we ook niks meer aan hebben want die waren niet geschikt voor kinderen) Succes met het zoeken en kom nog eens langs bij de dec 09 mama's!
wij gaan deze zomer voor het eerst kamperen..... we gaan naar vendee in zuidfrankrijk in een bungelowtent. geen idee hoe het daar het is, maar het ziet er wel erg leuk uit.
St Tropez vinden wij erg leuk, daar in de buurt zijn ook allemaal wel leuke dorpjes en stadjes. (port grimaud, st maxime, ed)
wij zijn vorig jaar in de Ardeche geweest en een geweldige vakantie via rent a tent.nl gehad op camping la bastide en ardeche. Accueil - La Bastide en Ardèche Dit jaar gaan we een stuk verder naar beneden ook weer via rent a tent.nl naar Cap d'agde naar camping Californie Plage. We hebben nog getwijfelt of we naar camping La Dragoniere zouden gaan maar manlief wilde graag een camping aan het strand vandaar dat we gekozen hebben voor Californie Plage. Nederlands - Camping Vias Le Californie plage Camping Vias sur Mer - Camping Herault - Dragonniere Suc6 met zoeken en alvast een fijne vakantie gewenst!
Wij zaten vorig jaar op camping le bios fleuri in een huisje bell air, maar vrienden van ons in het huisje family. Die laatste is beter en groter vond ik. Een heerlijke camping met een super zwembad! Wel een stukje rijden naar allerlei uitjes. Maar ja dat is wel meer in de Lanqedoc.
Wij hebben 2 jaar geleden op camping Les Gorges du Loup in het plaatsje Le bar sur Loup gestaan Camping alpes maritimes 06, Les Gorges du Loup *** étoiles bar sur loup (le) en provence dans la region PACA Deze camping ligt dichtbij Grasse en binnen een uurtje ben je bij aan de kust bij Nice, Monaco ect. Een relatief kleine camping in een prachtige en rustige omgeving, maar de mondaine drukte is heel snel te bereiken. Wij hebben het er heerlijk gehad!