De lime groene thermobadset van Bebe - Jou bestaat uit: - thermobad - zeeppompjes - badthermometer - afvoerslang - badstandaard Het nieuwe thermobad ontleent zijn naam aan de geïntegreerde veiligheidsthermometer: in één oogopslag kun je de exacte temperatuur van het badwater aflezen. Nog revolutionairder is dat je vanaf nu ook het verloop van de badwatertemperatuur op de graad nauwkeurig kan volgen, zodat de baby tijdig uit bad kan worden genomen. De losse kwetsbare thermometer behoort hiermee tot het verleden. - Het nieuwe thermobad beschikt over 2 geïntegreerde Zwitsal navuldispensers die altijd binnen handbereik zijn. - Om natte voeten te voorkomen beschikt het thermobad over een veilig afvoersysteem met geïntegreerd afvoersysteem. Het bad kan zo eenvoudig worden geleegd. Aangezien Kayleigh de voorkeur gaf aan douchen hebben we de badset helaas alleen maar in de kraamtijd gebruikt. Ik zal foto's in mijn album plaatsen. Vraagprijs: 50 euro
De Bugaboo luiertas verkeert nog in goede staat aangezien deze weinig gebruikt is. Het is een zwarte canvas tas met een klep van rood fleece. De klep is afneembaar door middel van een kliksysteem en kan daarom fungeren als verschoningsmatje. Binnenin de tas zitten diverse opbergvakken en aan de buitenkant zitten 4 extra vakken die te openen zijn d.m.v. ritsen. Tevens zit er aan beide kanten van de tas een opbergvak om een fles warm of koud te houden. Nieuwprijs 89,- dus doe een goed bod en hij is van jou! Foto's staan in mijn album
Mooi wipstoeltje van Prenatal waar nog heel veel plezier aan te beleven valt. Dit wipstoeltje is erg stevig in vergelijking tot vele goedkopere wipstoeltjes die te koop zijn bij drogisterijen e.d. Tevens is de rugleuning EN het beengedeelte in verschillende standen te verstellen. Goede kwaliteit !
Voedingskussen met lime groene hoes. De hoes is afneembaar waardoor deze makkelijk te wassen is. Het kussen wordt vaak gebruikt om tijdens de zwangerschap beter te kunnen slapen. Ik heb het kussen zelf alleen maar de eerste dagen na de bevalling gebruikt met het geven van borstvoeding toen ik nog op bed lag. Foto in mijn album. Vraagprijs: 10 euro
Deze badring is heel handig voor in bad of onder de douche. Het zitje is makkelijk te bevestigen aan de bodem van het bad of op de douchebak dankzij de zuignappen onderop. Op deze manier kun je je kindje op een veilige en aangename manier wassen. Je kindje heeft goede ondersteuning en kan niet wegglijden onder water. Hierdoor onstaat de mogelijkheid om lekker met het water te spelen en mama haar handen vrij heeft. De badring is gemakkelijk schoon te houden.
Het wipstoeltje en de thermo badset zijn verkocht Ik heb nog steeds te koop: - Bugaboo luiertas - Badring - Voedingskussen
Toen wij begonnen met de inrichting van de babykamer hebben wij bordjes gekocht om op de meubeltjes te monteren. Wij hebben er 17,50 euro per stuk voor betaald. Maar ik hoef natuurlijk niet het volledige bedrag terug. (zou wel leuk zijn natuurlijk ) De teksten zijn: "mijn bedje" "sokjes" "broekjes" en "truitjes" Achteraf hebben we besloten de meubels te laten zoals ze waren. De aangeschafte bordjes hebben we dus toch maar niet gebruikt. Wie heeft er interesse in deze (ongebruikte) bordjes? Ik heb er foto's van in mijn album geplaatst. Groetjes, Bibi
Ik wil hem graag van je overnemen. Zal dan mijn ouders vragen of ze hem op kunnen halen. Die wonen namelijk in Rotterdam.