Hoi hoi, Krijg de mail binnen van prenatal. En super fijn> op zaterdag en zondag 25% korting op de bugaboo . De korting geldt niet op de accesoires . Weet iemand wat de basisprijs van de bugaboo bij prenatal is? Zit daar wel of geen aanvullende bekleding bij? Als je nl de aanvullende bekleding er nog los zonder korting bij moet kopen, kan het goed zijn dat Kesteren op het moment nog goedkoper is (775 euro incl 2 sets aanv bekleding). Wie denkt mee? Groetjes ELke
Prenatal biedt nu ook een extra set basisbekleding aan bij de aanschaf van een bugaboo. Dus dan krijg je er ook 2. Maar geen idee of die actie nog geldt tijdens de mama mazzeldagen. Maar volgens mij is de bugaboo bij de prenatal wel iets van 900 euro. Maar goed, met die korting is ie natuurlijk wel goedkoper dan in Kesteren (ik heb trouwens daar onze hele babyuitzet aangeschaft ). Alhoewel, hebben ze in kesteren niet een overall korting (als je boven de zoveel euro aanschaft, 10 procent, boven de zoveel, 15 procent, etc.?)?
bugaboo kost overal evenveel. kan zijn dat zijn kortingactie geven.. Maar let op! het zijn vaak niet echte aanbiedingen. Vaak is het uizoekkorting. (nu is dat natuurlijk altijd ook leuk) want op bugaboo zelf mag geen korting gegeven worden. Of ze gooien de startprijs omhoog. Dus goed opletten! Die 2de aanvullende bekleding geven nu veel winkels. dat is omdat de fleece bekleding eruit gaat. en die mag je dan uitzoeken. Liefs Jazzie
Ik neem mijn woorden terug! je hebt idd op de mazzeldagen weekend 20% korting op de bugaboo.. zeker de moeite waard.. Want de basisprijs van bugaboo is overal gelijk. Ze adverteren alleen allemaal anders. de 1 met aanvullende bekleding de ander zonder. Liefs Jazzie
De prijs van Bugaboo is vast gesteld op: Basisbekleding 799.99 en aanvullende bekleding op 109.95. Totaal dus 909.94. Met 20% korting zou dan op ongeveer 727.95. Maar er staat wel bij dat je op de accessoires geen korting krijgt. Dat vind ik dan weer een beetje jammer.
Via marktplaats heb ik een offerte gevraagd bij een winkel uit Geleen. Ik kreeg dit terug als prijsopgave: Cameleon incl aanv.bekleding Canvas 682 euro. Voetenzak 88,parasol 32. Korting op de accessoires krijg je alleen als je ook bij hun de Bugaboo koopt. Het advertentienummer is: 241720870 Volgens mij ben je dan minder kwijt dan bij de prenatal incl. korting. Ze bezorgen door heel nederland voor 20,-
Dat is inderdaad goedkoop. Daar verdienen ze zo goed als niks op aangezien erop bugaboo bijna geen winstpercentage zit.
Hey Meiden, Thanx voor het meedenken! Weten jullie trouwens hoeveel levertijd er op de bugaboo zit? Groetjes Elke
Dat verschild per winkel. Sommige winkels heeft het op voorraad staan. Als wij ze moeten bestellen bij de fabrikant houden we altijd een levertijd aan van 8 tot 10 weken, maar meestal naar een paar weekjes 6 á 7 is hij al binnen.
Hmm wij hebben onze bugaboo net 2 weken geleden besteld bij de Baby-Dump omdat we daar ook onze kamer etc hebben gekocht. Geen idee of Baby-Dump hun laagste prijs garantie ook nog hanteert als het om zo'n mama-mazzel-dag gaat? Aan de andere kant heb ik bij Baby-Dump weer de gratis fleece bekleding erbij gekregen en zit er bij Prenatal geen korting op de accesoires (heb de voetenzak en parasol). Volgens mij zou ik dus alles bij elkaar zo'n beetje op hetzelfde bedrag uitkomen. Wat een gedoe al dat gereken haha. Denk dat ik het er maar bij laat. Al die moeite voor een paar tientjes op zo'n groot bedrag...
In maart en april krijgt iedereen bij aankoop van een Bugaboo een aanvullende fleece bekleding kado omdat Bugaboo 10 jaar bestaat.
Hebben even zitten rekenen en als we zaterdag (of zondag) de bugaboo bij prenatal bestellen zijn we voor de : bugaboo cameleon canvas bekleding aktie extra fleece bekleding samen 680 euro kwijt. Is niet veel denk ik zo! Groetjes Elke ps heb even naar prenatal gebeld om te checken en het klopt