Is het nou echt heel gemakkelijk te plaatsen de adapters voor maxi cosi op de cameleon? Denk ze zeer zelden te gebruiken, kan ik ze er voor die ene keer gewoon opklikken? Of toch wat ingewikkelder?
als je geen easybase in de auto gaat gebruiken is het wel makkelijk hoor. zou niet zonder adapters willen. je klikt ze 1 malig onder de maxicosi en je hoeft ze er in principe niet meer af te halen ook niet als je de maxicosi in de auto zet. scheelt enorm als je kleintje bijv. slaapt in de maxicosi en je even een boodschap etc. moet doen. klik op het onderstel en klaar. Ideaal
Gaat heel makkelijk. Het enoge waarmee je in de knoop kan zitten is dat waar rechts opstaat dat deze links moet en ondersom. Maar dan is het gewoon een kwestie van klik, klik, ding erop en klaar
Ik neem aan trouwens dat je ze niet meer van de maxi cosi hoeft te halen? Mijn bugaboo vouwt namelijk niet op als er adapters opzitten.
Wij gaan binnenkort ook een bugaboo hebben. Maar als ik het goed begrijp kan ik de adapters niet op de maxi cosi laten zitten als je een isifix systeem hebt?
Wij gebruiken ze heeel zelden, misschien 2x totaal, maar ben ze dan wel altijd kwijt dus heb ze ook onder mn maxi cosi laten zitten en dan past hij gewoon op de easybase bij ons!
Inderdaad....echt super handig. Zeker een aanrader hoor! Kleine investering, maar ik zou het zeker doen.
Ah super om te oren dat het gewoon kan. Ik ken mezelf ik zou de helft van de tijd die dingen kwijt zijn in mijn auto.
Ik zit te twijfelen of ik ze zou halen. Volgens mij hebben we bij Finn haast nooit de maxi cosi op de kinderwagen gehad, puur omdat het niet nodig was. Boodschappen wil ik doen met de baby in een draagdoek/zak, naar de stad is een klein stukje lopen en als we echt een dag weggaan neem ik denk ik de bak mee. Gebruiken jullie ze echt vaak? En voor wat dan?
Ik heb hier nog adapters liggen voor de bugaboo. Ik heb ze gebruikt op de mc cabriofix. Als je wilt mag je ze van me overnemen. Ik vond ze ideaal. Je klikt ze onder de mc en je kunt ze gewoon laten zitten. Ik vond dat wel handig als je even naar de winkel wilt hoef je alleen maar het onderstel mee te nemen. Vooral handig als je een klein boodschapje wilt doen.
Je kan de adapters gewoon laten zitten op de maxi cosi. Hij past dan ook nog steeds op de familyfix wij hebben de pebbel