Hoi, Ik wil graag van die heerlijke, gebreide babyslofjes, maar echt in een klein maatje. Voor een pasgeboren baby'tje. Weet iemand waar je ze kan kopen of online bestellen? Misschien iemand die ze op maat en kleur maakt? Groetjes, Mary
Ik heb gelukkig een oma die ze gemaakt heeft, veel plezier van! Op marktplaats staan wel een paar die op verzoek kunnen maken, succes!
mijn moeder heeft kleine gebreide babyslofjes gekocht op de markt misschien een idee om eens te kijken
Bij mn oma haha heb al 3 paar gekregen in verschillende maten zo schattig! Je kan vast wel ergens een oma vinden die ze wil maken voor je
die van prenatal heb ik gekocht, met bijpassend mutsje en pakje. Die zijn heel zacht en dun, als je echt wat dikker wilt is dat niet wat je zoekt. ze zijn wel schattig en met koortje erdoor dus gaan volgens mij haast niet uit.
Collega van mij maakt ze ook zelf en de opbrengst is voor een goed doel. Juffrouw Ooievaar Ik heb net een paar witte aangeschaft, zo schattig!
Wow, wat een goede actie van haar. Echt super dat ze dit wil doen. Ga ook zeker een paar bestellen. En ze zijn ook nog eens super schattig!
Ik heb vandaag contact opgenomen met haar. Wat een lieve vrouw ook. Ik heb twee paar besteld. Echt te leuk! Bedankt voor de tip!
Ik heb de site van juffrouw ooievaar even opgeslagen! Zodra wij het geslacht weten ga ik ook bestellen, wat een leuke slofjes zeg.....