wipstoel.

Discussion in 'De babyuitzet' started by marjolinos, Feb 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    Is het nodig om een wipstoel te hebben? Ben me dit af aan het vragen...

2. jp87

jp87 Actief lid

Oct 26, 2011
    275
    22
    18
    Hoi

Wij hebben wel een wipstoeltje gehad gelukkig de goedkoopste die er was! Want bijna niet gebruikt! Af en toe met n huiluurtje erin voor de tv en dochter is van de zomer dus toen af en toe buiten erin!
    Maar echt heel weinig gebruikt
    Wel hadden we een Bumbo stoeltje (mogen ze vanaf 3mnd in) toen ze met +/- 5mnd haar eerste hapje kreeg was dit een ideaal ding.

3. Ik gebruik hem nu nog weinig, maar straks met voeden als hij nog niet zelfstandig kan zitten lijkt het me wel ideaal

4. Lottie

Lottie Actief lid

Jan 23, 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier wel 2 gekocht wel zon schommel variant!
    Leek me handig voor van de zomer buiten in de tuin!
    & uiteraard hadden ze een hoog koop gehalte en kon ik me weer eens niet beheersen! ;)

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik vind het geweldig ding! Toen hij heel klein was lag hij erin op tafel als wij aten, later met eerste hapjes rechtop en nu ligt meneer weleens languit voor de tv in zijn wipper te rusten. Heb een Baby Bjorn

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    wij hebben er ook een gehad, wij vonden het wel ideaal.
    als wij gingen eten wou hij altijd graag erbij zitten dus in de wipstoel erbij dan.
    die van ons had een tril functie en speelboog, soms was het echt een uitkomst om even je eten op te kunnen eten zonder kind op je armen.
    en vaak na de fles even de melk laten zakken anders kwam de halve fles weer terug...;)

bumbo stoeltje vond ik niks, niet goed voor je kindje en in een wipstoel ligt/zit ie veel lekkerder.

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel een wipstoeltje. Hij vindt het hartstikke leuk in dat ding. Lekker meppen tegen de speelboog, lekker wippen...
    En hij kan zo bij ons zitten als we zitten te eten (wipstoel in de box, aardig op ooghoogte). Vindt ie supergezellig!
    Wij hebben ook een babybjorn. vond ik eerst maar een duur ding voor zo'ns suf design. En veel te rechtop vergelijken bij andere stoeltjes. Maar dat is dus niet zo :)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Hier veel gebruik gemaakt van de wipstoel (nuna leaf) In t begin af en toe lekker even liggen, met de speelboog spelen. (1e)hapjes erin gegeven. Fles laten zakken. Gewoon als je even je handen vrij wilt en de baby de box wel even gezien heeft. Nu gebruik ik hem niet meer, want ze gaat er rechtop in zitten.

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    Ok dus wisselend. Dacht zelf idd ook handig met het eten en eten koken. Of hapjes geven als ze mogen beginnen met eten. Ga dus op mijn gemak eens oo marktplaats rond kijken.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier weinig gebruikt. Ik deed in de box het voedingskussen met hoes , zodat het een soort nestje was in het begin.
    Later bij de eerste hapjes wel gebruikt maar al snel wipte en draaide hij zichzelf er al uit.
    De onze is nu lam, zit eraan te denken om een schommel variant aan te schaffen voor tijdens t koken en avondeten. Ik at altijd met zoontje in m'n armen ..

11. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben er ook een gekocht. Lijkt ons handig als ze de box niet in wil en toch je handen even vrij wilt. Ook lijkt het ons handig als we ergens op bezoek gaan of straks met ons weekend weg, dan kan ze gewoon even in het stoeltje en kunnen wij wat anders doen, als niemand haar vast wilt houden

12. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,306
    17,209
    113
    heb 2 kindjes en een wipstoel nooit gemist. Die enkele keer dat ze in een stoeltje wilden pakte ik de maxicosi wel (nou konden ze wel heel rap zelf gaan zitten, misschien als dat paar maanden later was ik een wipstoel wel had gemist)

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik heb een wipstoeltje van Baby Björn.
    Ik gebruik hem heeeeel veel voor m'n dochtertje.

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier heb ik heel veel gebruik gemaakt van de wipstoel. Onmisbaar!Ideaal voor het uitbuiken na het voeden (kindje ligt dan niet plat), en bij het geven van hapjes. Ik heb op Marktplaats een tweedehands 'Ufo-model' gekocht. Deze is wat hoger dan de doorsnee wipstoel, vind ik zelf wel handig.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hier bij beide geen wipstoel gebruikt. Wel heel veel de Bumbo! Die gaan we nu ook weer aanschaffen.

16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Ik ga hem denk ik maar als kraamcadeau vragen.

17. pepe

pepe Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    1,021
    0
    36
    Wij hebben de trip trap met new baby born set en ook later een wipstoel gekocht. Ik vind het wel ideaal, je kan dan een beetje afwisselen. Onze dochter vind het heel leuk, vooral met de babygym erboven. Wij hebben er 1 van prenataal en die is goed genoeg. Ik wilde eerst die van baby bjorn kopen maar omdat ik van te voren niet wist hoe ze het vinden, een goedkopere gekocht. Omdat wij ook de new born set hebben is het een leuke afwisseling.

18. Crissiewissie

Mar 24, 2013
    61
    0
    6
    Wij hadden een goedkope van de prenatal, maar die 'wipte' bijna niet, via MP een 2e hands baby bjorn gekocht, echt de aankoop van de eeuw!
    Ons mannetje zit er enorm graag in, 'wipt' zichzelf in slaap en is er supervrolijk in!

Share This Page