Hallo, Kan iemand mij vertellen of de bugaboo mee mag tot aan de gate (en vanaf daar dan in transporttas in vliegtuig) Of meot deze ingecheckt worden? Anders moeten we nl. ook de draagzak meenemen maar dat vind dochterlief niet zo fijn.
Nee de bugaboo moet bij het inchecken ingeleverd worden. Allen paraplu buggy`s mogen mee totaan de gate.
Volgens mij ligt dat aan je vliegmaatschappij. Je kan het navragen bij het reisbureau. Wij zijn laatst wezen vliegen en toen nam ook iemand zijn kinderwagen mee tot aan de gate. Het is echt verschillend, ik zou het even navragen. Niet om je ongerust te maken, maar ik zou persoonlijk niet je wandelwagen meenemen in het vliegtuig. Heb zelf ook een bugaboo en heb hem nog nooit meegenomen. Ik heb nu meerdere keren gevlogen en zie dat ze verschrikkelijk gooien met je wagen. Heb zelf een buggy gekocht voor het vliegen. Ik weet niet wanneer je gaat vliegen of je kindje dan al oud genoeg is om evt. in een buggy te vervoeren, anders zou ik daar voor kiezen, maar ja, is persoonlijk natuurlijk.
Toen wij laatst vlogen met de KLM mochten we de Firstwheels (vergelijkbare grootte) gewoon meenemen tot het vliegtuig! Was geen enkel probleem.
Kijk anders even op internet. Wij gaan met transavia en daar mag je alleen lichtgewicht paraplu buggy`s meenemen.