Bugaboo meerijdplankje.....iemand ervaring hiermee?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door meike1, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zijn deze ervaringen positief of negatief?

Mijn oudste is toch net te klein om zelfstandig lange afstanden te lopen. Dus dacht aan zo'n meerijdplankje. Maar is dit wel handig?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen!

Gr, Meike

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er eentje. Mijn zoon en dochter schelen 2 jaar (op 2 weken na ;)). Ik vind het een handig ding en mijn zoontje vindt het leuk om erop te staan (gelukkig).
    Nadeel is wel dat het plankje ietwat achter uitsteekt waardoor jezelf of wijdbeens, of iets verder naar achter of ernaast moet lopen. Ik vind dat persoonlijk niet heel storend.

Hij is ook omhoog te doen waardoor je hem niet de hele tijd uit hoeft te hebben als je peuter naast je loopt of wanneer je alleen met de baby weg bent.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik vind het ideaal!!! Zeker met het stoeltje er op (twoo)!!!
    Mijn oudste heeft er tot hij zo'n 3,5 was op gezeten, daarna werd hij te zwaar, waardoor het niet meer lekker liep!

Ik ben 1.88m lang en kan er zonder problemen achter lopen. Hoef niet wijdbeens of er naast te gaan lopen.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had er ook eentje maar ik vond het niks. Hij steekt zo ver uit dat je zelf niet goed achter de wagen kan lopen. Mijn voeten schopte steeds tegen het wiel dus moest naast d ekinderwagen lopen om hem te kunnen duwen. Daarnaast was het lastig de stoep op en af te gaan en klapperde het wiel regelamtig op een steen die net iets uitstak. Misschien was mijn zoontje al wat te oud/groot (bijna 3)?

5. Raw

Raw Niet meer actief

Ik ben er ook zo benieuwd naar, wij hebben de bugaboo bee? Iemand (ook) ervaring hoe een bugaboard daar achter is?
    Ben ook bamg dat hij wat ver uitsteekt...

6. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb hem in het begin gebruikt maar gebruik hem nu niet echt meer. Ik vond het voor korte stukjes wel makkelijk maar niet om echt een stuk te gaan wandelen.

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    mijn oudste is 5 en ik heb hem er nog op, nu is hij dan ook niet zo zwaar voor zijn leeftijd, namelijk 16 kilo.

het nadeel vind ik, omdat ik niet groot ben, dat ik idd wijdbeens of naast de wagen moet gaan lopen....ik loop er meestal naast, en dan rolt de bugaboo nog steeds erg soepel!

verder klap ik hem op als de oudste er niet opstaat

Deel Deze Pagina