hallo allemaal, heeft iemand ervaring met de babykamers van babydump: - matrix - denver - bordeaux Ik vind ze alle drie erg mooi , maar heeft iemand ervaringen met de kwaliteit en foto's van de babykamer (maar dan geen mooie plaatjes van de babywinkel). bij show je babykamer kom ik deze kamers nl. niet tegen. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hier ben ik ook wel eens benieuwd naar, vooral de Denver heeft mijn voorkeur. Morgen gaan we die eens van dichterbij bekijken
Er staat een foto van de denver in mijn album dacht ik, maar de kleur is wat raar door mijn toestel. Vanaf a.s. vrijdag kan ik je helpen aan een foto van het ledikantje en de week erop weet ik of de rest ook een beetje in elkaar te zetten is.... Vond de kleur in de brochure/op internet aardig overeenkomen met de werkelijkheid. Lastig he?? Ben ook zo benieuwd!
Heb ze net pas toegevoegd, schijnbaar stond ie er niet in hihi Je hoort t nog! Ga je zelf ook nog kijken?
kamer was redelijk in elkaar te zetten maar raad het wel aan om met zijn tweeën te doen haha. we zijn er denk een halve middag mee bezig geweest. de kast was het lastigst alles staat er niet helemaal op maar dan heb je een idee
dank je!!! Nog maar effe en dan ligt ze in het bedje haha kan niet wachten hihi loop echt iedere dag wel effe binnen
Ninja, wat een schitterende kamer. Hele mooie kleuren combi. Wij gaan in de kerstvakantie kijken voor een kamertje maar ik vind het zo moeilijk om alles te combineren.
het is ook moeilijk. Mijn schoonmoeder heeft alles zelf gemaakt! Ik ben alleen met haar het stofje uit gaan zoeken. Dit is het resultaat ben er erg blij mee
hallo allemaal Bedankt voor jullie reacties! We zijn gisteren gaan kijken bij babydump en helemaal weg van de bordeaux kamer (eiken kleur). de matrix vonden we ook mooi, maar de bordeaux net nog iets meer bij ons passen!!! Heeft iemand daar foto's van van thuis? Ervaringen met kwaliteit? Is een bladvergroter voor de commode handig, ofwel ga je die ook werkelijk gebruiken?