Hallo! Ik heb 2 totaal verschillende vragen die niets mer elkaar te maken hebben... Vraag 1: mag een kind van 1 jaar al vanillevla? of andere smaken vla? en vraag 2: onze dochter poept best veel.. soms wel 4 of 5 keer op een dag.. is dit normaal?
1) ja, hoor. Ze mogen vanaf 1 idd bijna alles hebben, mist het geen stikgevaar oplevert. 2) onze dochter poept tussen 2-5 keer. Geloof dus niet dat dat erg is hoor!
Mijn dochter heeft ook wel eens 4 poepluiers op een dag,zeker nu ze tandjes krijgt. Als de poep er verder normaal uitziet zou ik me daar geen zorgen over maken
1. Wat niet mag. Of je het geeft is aan jou de keus. Hier alleen bij hoge uitzondering vanaf 1,5 ongeveer de jongste. De oudste later maar dat gaat nu niet meer op. 2. Dat is idd per kind wisselend. Hier 1-2x, kleine van mijn vriendin ook een keer of 4.
1. Vla mag prima, "pasta-vla" (chocola volgens zoon) is een groot succes hier als hij het krijgt. 2. Hier gemiddeld 3 poepbroeken per dag. Soms zou ik willen dat het minder was, maar ja, beter zo dan altijd verstopt denk ik maar😉.
1. Als je kindje zuivel mag, en jij het geen probleem vind om je kind te laten wennen aan zoet en ongezond eten, dan kan je het geven. Zelf vind ik 1 jaar daar erg jong voor en zou ik eerder 3 jaar ofzo denken. 2. 4x per dag poepen hoeft geen probleem te zijn, als het niet diaree is oid.