Hallo dames, Gister hebben we van de kinderarts te horen gekregen dat ons mannetje reflux heeft dus kregen we medicijnen. Vanochtend Nexium gegeven en daarna zn fles. Maar hij wilde m niet en begon te huilen. Na paar x aanbieden zagen we bloed op zn speentje. Toen naar de hap geweest en die stuurde ons door naar het ziekenhuis, waar ons mannetje sowieso vannacht moet blijven.. En morgen weer overleggen met de ka. Het voelt echt leeg zonder hem. Dit wordt de eerste nacht zonder ons ventje. Sorry dames, moest het even kwijt..
Jeetje zeg, wat vervelend voor jullie? Maar mag één van jullie niet bij hem blijven dan vannacht? Jamie is 2 weken geleden ook een nachtje opgenomen, maar ik ben toen bij hem gebleven. Heel veel sterkte in elk geval en ik hoop dag je hem morgen weer lekker mee naar huis kunt nemen.
Mocht niet een van jullie bij hem blijven slapen? Hier in het ziekenhuis mag dat altijd, maar word niet altijd geadviseerd, vooral bij huilbaby'tjes niet, maar als je het wilt mag het natuurlijk altijd Heel veel sterkte ik weet hoe het voelt mijn mannetje is met 2 maanden 1 week opgenomen geweest en met 5 mnd nog een x 1,5 week
Ja mocht wel, maar omdat we 2 weken zooo slecht hebben geslapen doordat ie al zon last had van reflux, hebben we besloten om toch thuis te slapen. Mocht ie nog een nachtje moeten blijven dan blijf ik wel slapen.