hier een jochie van 2 jaar, en hij kletst vanaf dat ie wakker word tot ie naar bed gaat, gezellig hoor! maar deze week is het ongeveer elke minuut mama... en dan wat doet ie nou? wat is dat? of iets wat ie ziet of wat er dan gebeurd... soms word ik dan een beetje gek
Nee. Mijn oudste zoontje (net 3) praat alleen als hij het nodig vindt. En hij vindt het niet zo nodig. Mijn andere zoontje (1,5) daarentegen kan er wel wat van, brabbelt wel heel veel, maar wijst en roept dus wordt vast ook een kletskous. Lijkt me zo gezellig.
Hahaha ja heb er twee.......leuk maar soms moet ik echt zeggen....." hou nu maar even je mondje hoor" hahaha
ik noem hem kabouter kwebbel haha soms echt denk ik 5 minuten stil zijn, maar dat zit er alleen in als ie slaapt en soms als ie tv kijkt.
haha ja hier ook eentje die de hele dag kletst en zingt! Als ze op bed ligt, geniet ik ff van kwartiertje stilte Het is wel heel gezellig!
leuk is dat, ze zingt nu de hele dag sinterklaas kapoentje.. Tis weer wat anders dan in de maneschijn..
Hahah hier is de jongste ook een kletskous en praat de hele dag door. Als ze wakker word hoor ik vanuit haar bed: sinterklaasje bolle bolle bolle haha.
sam praat de laatste tijd ook als ie speelt tegen zijn treinen en auto's, echt grappig om dan soms te horen wat ie allemaal zegt. tijdens het tv kijken hoorde ik hem iets zeggen van sintiklaas zwarte piet cadeau haha
Hele verhalen. Hij heeft woensdag op schoot bij Sinterklaas het verhaal verteld over een stoomboot die uit spanje kwam met een oude man en vele pieten. Volgens de leidsters van de creche was hij met moeite te overtuigen ook weer van schoot af te gaan. Verder kletst hij tegen zijn speelgoed, tegen mij, tegen zijn vander, tegen vreemden op straat, tegen de kassiere, tegen de leidsters tegen de kindjes in de groep, enz enz. Laten we het erop houden dat hij veel te vertellen heeft. Gelukkig luistert hij ook veel, want we blijven maar zaken uitleggen en voorlezen, zodat hij daarna weer wat nieuws te vertellen heeft tegen de kassiere, de leidsters, andere kindjes, Sinterklaas enz enz.
Hier ook zo`n gezellige kletskous, eigenlijk 2 de oudste kletst ook de hele dag. Van de jongste had ik het een paar maanden niet verwacht, want tot september sprak hij amper. En nu is hij amper stil Is heel erg snel gegaan met praten bij hem.
Ja mijn kids kletsen ook veel. Mijn oudste praat ook hardop in zichzelf, zingt liedjes tijdens het spelen en praat gewoon veel. Mijn jongste heeft ook hele verhalen, alleen versta ik die nog niet . Gezellig is het zeker!
hier idd ook veel uitleggen. vind het leuk hoor en gezellig maar soms kan je het niet gebruiken als ze steeds wat is dat of wat doet ie nou zeggen... zat laatst in de auto hele tijd gezellig kletsen, maar op een gegeven moment moest ik ineens omrijden dus moest even nadenken en dat gaat dan toch minder met gekwebbel om je heen hihi
Mijn dochter is een en al kwebbel. Ze is nu bijna drie van af echt 1.5 jaar is het rap gegaan kan redelijke gesprekjes al met haar voeren. En ze zingt graag. Ja dus een lekkere kwebbel hier in huis.
mijn zoontje praat nog niet zoveel, en is denk ik sowies niet echt een kwebbelkont. Mijn dochter daarentegen wel heel erg.