Bugaboo plankje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bunchy, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Wij hebben de cameleon en een meerijdplankje. Een klus om m eraan te krijgen. ( kinderwagen neerleggen) en tijdens rijden niet omhoog te krijgen, het is dus of met plankje of zonder.
    Kan het zo zijn dat we niet de originele hebben? Of een oude versie, er zit geen wit/grijs in terwijl de nieuwere versie dit volgens mij wel heeft...

Who knows!

O en kidsit beter dan plankje misschien? Als we dan toch een nieuwe via mp
    Moeten kopen..

2. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hetzelfde. Ook eerst neerleggen. Maar wij kunnen hem wel ophangen door middel van een stiek die je aan de duwstang vast klempt.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik herken het niet. Het originele Bugaboo meerijdplankje dat wij hadden kon je gewoon eraf halen. Je bevestigt 'm aan de onderste stang en daaronder had je dan witte klepjes die je in moest drukken (of juist de andere kant op, dat weet ik niet meer. Het was in ieder geval anders dan ik logisch vond) en dan kon je 'm er zo afhalen.

4. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Deze hebben wij ook. In juni aangeschaft, dus nog recent. Heerlijk ding, makkelijk in gebruik!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik denk dat wij hetzelfde plankje hebben als jij ts. Om hem eraan te krijgen is idd even onhandig.
    Ik heb gewoon een touw met aan beide kanten een lusje, die haak ik aan de ijzeren pinnen aan de zijkant van de kwbak (die bestemd zijn voor de regenhoes) en dan haak ik hem achter het wiel langs. Werkt prima! Het loopt anders echt ruk, zonder kind op het plankje :p

6. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Je hebt het oude model, hadden wij ook, niet echt ideaal nee...

7. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hebben wij ook en kun je inderdaad alleen met elastiekje omhoog zetten, maar als die er niet bijzit, dan kan ie er inderdaad alleen maar op en af door de kinderwagen op de kop, of in ieder geval heel erg schuin te zetten.

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Hoe herken ik de allernieuwste bugaboo plank? Dan ga ik die alsnog kopen en onze oude op mp zetten ( of is dat aso/zielig?)

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Dat is volgens mij diegene met wit in het wiel.
    Zou die andere gewoon op mp zetten hoor! Ik ben ook tevreden met de mijne.

Deel Deze Pagina