Wie kan me helpen??? Ik word echt knettergek. Ik probeer de reiswieg in elkaar te zetten. Vind de beschrijving alles behalve duidelijk. Iemand een idee of ik het zo goed doe? Want onder het houten plankje zit ook nog een klittenbandje en vraag me af waar die voor dient.. Ik krijg die andere grijze strook ook bijna niet op diezelfde manier zo dan die ik nu zo heb zitten. Hoop dat iemand met kan helpen! We hadden 'm namelijk net helemaal in elkaar maar toen zag ik dat ik die stroken vergeten ben.
Volgens mij heb ik de strook ook op het hout bevestigd. Kan me niet herinneren dat ik onder het hout nog een klittenbandje heb gezien. Helaas kan ik niet voor je kijken, zitgedeelte zit er al op.
Oke dankje! Dan ga ik toch maar proberen om de tegenoverliggende strook ook zo te bevestigen. Was bang dat ik hem kapot zou maken want dat ging alles behalve makkelijk! Met het vastmaken van de klittenbandjes aan de stang waar de reiswieg in hangt vond ik de wieg ook niet mooi aansluiten. Misschien nog iets anders wat ik niet goed doe?
Lukt me nog steeds voor geen meter.. Misschien straks even mee terug naar de winkel. Iemand anders nog tips?
YouTube heeft goeie filmpjes! Die van ons ligt nu ook helemaal uit elkaar met met die filmpjes ging het mij prima af om in elkaar te zetten. Tussendoor elke keer op pauze en stap voor stap mee puzzelen.
Mijn ervaring is dat je alles echt goed moet aantrekken. Het moet natuurlijk wel allemaal goed zitten zonder speling, daardoor wil het nog wel eens lijken of iets niet past. Toen we naar de buggy gingen was het ook een heel gevecht.
Ja dat is nu hier ook het geval.. Lijkt totaal niet te passen hoe ik denk dat het in elkaar zit. Durf ook niet te hard te trekken natuurlijk. Misschien iemand die voor mij in haar reiswieg wil kijken?
Even nog een toevoeging het gaat idd erg strak voor de eerste keer. Maar het moet wel lukken. Was bij ons ook zo.
De reiswieg op zich niet maar je moet even doorhebben (zie topic) hoe de flappen van de reiswieg bevestigd moeten worden en dat was hier echt een geworstel!
Je hebt een frame waar zowel de reiswieg als de buggy omheen gespannen kunnen worden, je moet het dus alleen wel goed aantrekken.