Beste dames, We weten sinds kort dat we in verwachting zijn van 2 kleine ukkies. In het begin een grote schok maar begint langzaam te wennen. Nu ben ik aan het kijken wT ik nodig heb voor 2 kindjes alkeen vind ik dit erg lastig. Ik heb al een dochtertje en dan zal je vast denken van: dan weet je toch wat je nodig heb? Ja dat ik vior de helft. Aangezien het er 2 zijn vind ik het best lastig wat ik bij een 2ling dubbel moet kopen en wat juist niet. Nou weet ik wel dat je 2 maxi cosis nodig heb en nu de rest. Wie kan me hier een beetje mee opweg helpen? Alvast bedank
Dubbele kinderwagen. Ledikantje erbij Eetstoel extra Je zou eventueel een tweeling box kunnen doen, maar wij doen het maar gewoon met de box waar de oudste in lag.
Wat hierboven is genoemd een grote commode vind ik ook erg handig. Een extra aankleedkussen voor beneden. Een grote luiertas. Heel veel hydrofiele doeken (volgens mij heb ik er een stuk of 30?
He leuk, we zijn bijna tegelijk uitgerekend Hier een voorbeeldje van een lijst: https://www.careynkraamzorg.nl/assets/files/Downloads/Uitzetlijst%20tweeling.pdf Maar ik doe het meeste toch op gevoel.. met twee kleintjes ga je ongetwijfeld veel wassen dus ik doe niet alles helemaal dubbel. Nouja, succes er mee