Uitstapje 1-jarige

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Liza28, Jun 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Morgen is opa jarig! Heb onze dreumes van bijna 1 lekker los laten gaan met vingerverf op 2 mooie terra potten die ik vanavond nog even behandel met blanke lak.. Hier doe ik 2 mooie plantjes in! Cadeautje van onze dreumes.. Nu wil ik er nog iets bij geven, liefst een uitstapje voor hun 3 op hun oppasdag.. Heb al even gekeken naar theater etc. Maar het meeste is vanaf 2 jaar.. Vanaf 1 jaar zie ik enkel Bumba, maar vraag me af of dat echt al leuk is voor ons meisje.. Denk dat ze er weinig aan heeft.. Iemand nog ideetjes voor een leuk uitstapje met een meisje van ong. 1,5?
    Het uitstapje mag namelijk ook over een half jaartje plaatsvinden, wil een tegoedbon maken.. Wat was voor jullie dreumes echt een leuk uitstapje? :(

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Wij gaan binnenkort naar het ooievaarsdorp bij ons in de buurt. Zoon is nu 13 maanden.
    Iets van een voorstelling lijkt me voor mijn zoon niet geschikt. Maar iets met lekker buiten zijn, dierentuin , kinderboerderij, speeltuin met schommel geschikt voor een uk...dat is wel weer leuk ( vind ik)
    Niet te moeilijk denken, ergens lekker lopen, picknick, gezellig!

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wat leuk! Een ooievaarsdorp.. Helaas niet bij ons in de buurt..
    Kwam nu een fietstocht tegen met picknick.. Dat leek me misschien ook wel leuk! Ze zijn dol op fietsen en mijn dochtertje ook.
    Picknicken is altijd leuk, helemaal als het compleet verzorgd is :)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Ik kom zou eerder denken aan dierentuin, speelparadijs, zwemparadijs o.i.d..
    Ik zie dl nog echt niet stil zitten bij een voorstelling, zo lang kunnen de meeste kleintjes zich niet op 1 ding concentreren..

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Dierentuin, zwemmen, speeltuin zoals ballorig of kidzcity.
    Verder eigenlijk kosteloze dingen zoals kinderboerderij etc.

Share This Page