Hoi Allemaal, Ons tweede wondertje gaat als het goed is in oktober geboren worden. Dan gaan we al weer de kou tegemoet. Daarom zou ik graag een goede warme wikkeldoek willen kopen, zodat de kleine het ook in de winter lekker warm heeft, wanneer we naar buiten gaan. Maar nu weet ik niet goed wat handig is. Is een Lodgers wrapper fleece warm genoeg of kan ik dan beter voor de Bunker gaan? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt! Groetjes Mariska
bunker is veeeels te groot voor een pasgeboren baby. ik heb hier een wrapper voor de eerste tijd. fynn heeft afgelopen winter nog in de bunker gezeten hij is 2
Ik zou voor de wrapper gaan. Onze kleine is van november en die heeft heerlijk warm gelegen in d ekinderwagen. Ik deed een mutsje op dan was het warm genoeg. Voor de echte koude dagen legde ik er een dekentje overheen maar dit was eigenlijk zelden nodig.
De wrapper kun je gebruiken vanaf de geboorte. De Bunker is een voetenzak voor in het zitgedeelte van de kinderwagen, dus vanaf een maand of 6.
Ik heb de wrapper heel veel gebruikt met dochter die van december was. Ideaal ding! En bij zoonlief ook weer gebruikt deze winter, augustus baby. De bunker is veel groter.