Droger in babykamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Bubblez, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou hebben wij 1 kamer volledig over, alleen kunnen we de droger niet echt goed kwijt... Nu is het een condensdroger, en zal hij aanstaan als de kleine bij ons in de kamer ligt.

Nu wil ik om de droger een hele kast bouwen, met deuren en een trekla, welke ik dan als commode wil gebruiken en de rest als opbergkast voor van alles.

Kan dat wel? De droger op de kamer??

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou het echt afraden!!
    Het is erg stoffig en lijkt me niet gezond voor de baby!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dan kun je hem beter op jullie kamer zetten,dat is natuurlijk ook niet gezond.
    Maar een droger hoort absoluut niet op een babykamer.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Een droger op een babykamer :(
    Lijkt me errugggggggggg ongezond voor de kleine. Een droger hoort daar niet.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ik raad het je sterk af...
    Ookal is het een condensdroger.. Het verhit de kamer..en ook wordt het stoffig..
    zet hem dan op jullie kamer..?

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Buiten dat het niet gezond is, is het ook gevaarlijk. Een hoop branden in woonhuizen begint bij een droger.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ons huis heeft zowieso een brandalarm in elke kamer welke is aangesloten op de meldkamer van de politie maar ik zat inderdaad ookal te duppen.. Ik denk dat ik hem dan in de kast in de slaapkamer van ons zet, ofzo iets;p bedankt voor de reacties!!

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    Kan jij niet op je wasmachien?

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ondanks een brandalarm, als er brand uitbreekt, dan is die binnen 10 seconden bij je kindje, waarschijnlijk nog voordat jij het doorhebt of bij de baby kan zijn.

Nee, dan helemaal geen droger? En alles aan de waslijn hangen?
    Ik heb geen droger en mis hem ook niet. (ik heb dan wel een grote zolder om te drogen)

Anders wasmachine de deur uit en een was/droog combi halen?
    Die kan dan op de plek van de wasmachine staan.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wasmachine is net nieuw en dat wegdoen voor weinig en iets duurs weer kopen vind ik zonde. De droger vind wel een plekje maar vroeg het me even af;) en zonder droger kom ik niet rond. Heb rond de 4 wasjes per week en weinig ruimte om op te hangen dus dat is niet te doen..

Enneehh, ik op de wasmachine bespaart niet echt ruimte.. :p de. Droger past er helaas niet op:(

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat is jammer dat die niet op de wasmachine past.

Ik was 1-2 wassen per dag, maar na een halve dag is onze was gelukkig droog :).

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Kan de droger niet in de badkamer? Of garage (weet niet of je die hebt?)

13. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Nou hier soms wel meer wassen in een week, maar dat lukt wel hoor..
    Heb 2 rekken voor aan een deur en een staand rek
    Alle grote dingen gaan op t rek aan de deur en de kleine dingen, zoontje kleren, ondergoed, sokken en dat soort dingen op t staande rek

En als antwoord op je vraag...:p
    Nee Zou m nooooit op de babykamer zetten

14. tikigo

tikigo Bekend lid

Oct 16, 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    In de schuur / garage een optie??? Als je die hebt tenminste

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Ik zou okk uitkijken met dat dingen dichtbouwen en in een kast stoppen. Het wordt erg warm en moet zeker aan de achterzijde genoeg kunnen luchten. Ik heb een wasmachine/droger ombouw gemaakt maar de achterzijde volledig opengelaten anders is het risico op brand nog groter. verder staat er bij ons voor de veiligheid op de zolder trap (tussen onze kamer en de babykamer in) een brandblusser.
    Vanwege warmte en stof is de babykamer geen goede plaats voor een droger.

16. adi

adi Niet meer actief

Onze condensdroger staat op zolder onder een dakraam die altijd open moet staan als de droger aanstaat, omdat anders de hele zolder ontzettend warm en vochtig wordt.
    En de droger zelf wordt ook erg warm, ik zou hem nooit in een kast oid zetten, en ook niet in een slaapkamer.

17. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik zou het zeker niet doen!

18. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee zou ik ook niet doen. Misschien even creatief nadenken? Overloop, schuur, balkon, plank maken in het trapgat, keuken, badkamer. Ik noem maar wat opties.

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja dat vind ik ook. Ben altijd heel allert op mijn droger, zou het echt heel eng vinden om die bij mijn kindjes op de kamer te hebben.

Daarbij het is een stofnest, en de temp loopt flink op.

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier was ik ook 2 a 3 wasjes op een dag. Ik hang het over ons cv in de badkamer (hebben zo hele hoge radiotor met van die spijlen dus kan veel overheen). Omdat ik elke dag was 2 a 3 keer, zijn de wasjes niet al te groot kan ik ze kwijt om te drogen en zijn ze snel droog.

In de zomer gewoon in de tuin.

Voorheen deed ik zuinig en spaarde flinke wassen op, maar dan zat ik dus ook met het droogprobleem, en dan had ik het erg druk ermee. Ook meteen een berg strijk.

Nu, ik noem het mijn nieuwe wasbeleid, was ik alles direct weg, dan maar halfvolle trommels. Nu is alles overzichtelijk voor mezelf. En dan strijk ik direct wat gestreken moet worden ook weg, ook al is dat maar 1 hemd. SInds ik zo te werk ga doe ik met plezier de was. De tijd ervoor vond ik het een drama!

Share This Page