Hoi allemaal! Aan gezien hier geen h&m positie in de buurt ligt wil ik online h&m leggings bestellen en eventueel broeken. Maar nu vraag ik me af welke maat ik moet bestellen? En hoe de leggings/broeken uitvallen? Ik heb normaal S/36 in kleding maar toen woog ik 52 kilo en 1.68, en nu 60 kilo door de zwangerschap. Zou ik dan M moeten bestellen? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb toevallig vorige week online 2 leggings besteld en een tregging bij de H&M. Voor de legging heb ik xl genomen, omdat ik wat ruimer fijn vindt zitten, maar ik weet niet hoe dat bij zwangerschapskleding uitvalt. Voor de tregging heb ik 42 genomen omdat ik dat van normale broeken ook heb. Als het goed is komen ze deze week binnen dus dan weet ik hoe deze maten vallen
Ik heb spijkerbroeken van de H&M in mijn eigen maat besteld, in het begin van mijn zwangerschap. Deze zitten nu nog perfect! Qua legging zou ik een maat groter bestellen, maar dat vind ik zelf fijner zitten..
bij mij vallen de broeken erg klein, maargoed; mijn kont/bovenbenen zijn altijd een issue. dus weet niet of je zoveel aan mijn oordeel hebt. als je normaal S hebt bij de h&m lijkt het mij nu ook geen probleem
Ik heb 2 spijkerbroeken (wel iets stretch)in mijn eigen maat. Zitten perfect! Maar gelukkig heb ik het geluk dat echt alleen mijn buik dikker wordt. Ik vind ze iig heerlijk zitten! Legging heb ik toevallig van de week besteld in een maat L, heb normaal maat 40. Maar weet nog niet hoe die valt..
Ik heb 2 jeansbroeken v/d H&m, in maatje 40 (Heb normaal 38) en die passen nu nog (Toch al een 7-tal kg bijgekomen) Er zit wel een verschil in qua soort, eentje is precies low waist en dat draag ik niet echt graag (Wat helaas nergens in de broek vermeld stond)
Ik ben 1,70m en weeg normaal 59kg. Draag van hm altijd maat S of 36 van leggings en broeken. In het begin (voor 17 weken) had ik twee positiebroeken maat 36 en twee leggings maat S, maar die zaten vanaf week 17 echt te strak bij mn buik vooral (benen waren nog ok) Dus ik heb nu maat 38 broeken gekocht (2) en drie leggings maat M. Nu 26 weken (en 7 kg aangekomen, dus niet veel maar mn buik groeit hard nu) en de banden bovenin beginnen weer strak te worden (bij de bovenbenen etc zit t eigenlijk ietsje te ruim) Mijn advies dus eigenlijk: koop meteen maat M, maar niet teveel want misschien moet je straks door je buik nog een maatje groter
Ik heb de regular jeans, normaal maat 42 dus die had ik besteld. Ben ondertussen ruim 8 maanden en 12 kilo aangekomen. Pas de broek nog wel, alleen met auto rijden vind ik hem te strak. Ik draag de laatste tijd liever de H&M legging, deze heeft een apart stiksel onder de buik. dit geeft naar mijn idee wat meer steun dan bijvoorbeeld de legging van Asos. En je kan altijd gratis terug sturen bij H&M, werkt heel fijn..
Ik ben 60 kg en 1.80 lang. Maat 36 benen en 38 kont. Bij gewone broeken. Maar de spijker positie broeken passen prima in maat 36! Ik heb 1 broek die 38 is maar ben ik stiekem wel veel aan het hijsen.
Ik heb normaal 36-38 / s-m maar van de positiebroek (skinny) heb ik maat 36, 38 zat echt te ruim. En van legging s. Ik vond het dus best ruim vallen. Ben 1.75 en woog 67 kilo. Ben nu 5 kilo aangekomen en ze zitten nog steeds prima.
Ik had s, maar heb me de m in legging gekocht. Zit ie iets ruimer, maar niet te. Ik heb bv snel last van m'n maag en dat trek ik liever iets aan wat net iets losser zit. Broeken had ik maat 34/36 (lag aan t merk). Maar nu draag ik ook nog steeds maat 36. Maat 38 is me veeeeel te groot. Van t weekend toevallig nog geprobeerd. Owja, ik ben 8 kilo aangekomen (tot nu toe). Ben 1.72 en was 53 kilo, laatste meting op weegschaal stond de teller op 60.
Ik zou gewoon je eigen maat bestellen! Passen bij mij ook nog. Wel vind ik de levertijd vaak erg lang bij de H&M. Hopelijk is dat bij jou niet zo.
Ik woog voor mijn zwangerschap 60 kilo bij een lengte van ca 1,65m. Ik heb aan het begin vd zwangerschap een paar positiebroeken maat s gekocht (m zag er echt niet uit). Ik ben 15 kilo aangekomen en broeken zitten nog steeds prima. Ik zou eventueel de elastiek nog kunnen verstellen met die knopen, maar dat is nog niet nodig geweest.