Sorry, ik moest even de oudste ophalen. Maar wat ze tegen Oceanna zeiden hebben ze ook tegen mij gezegd.
Nee, ze gaan eerst hun voorraad gaan verkopen tegen de normale prijs. Pas aan het eind van de voorraad gaan de showmodellen weg. Verwacht overigens geen hoge korting voor een Bugaboo.
Ik weet nog dat de eigenaren van Bugaboo ruzie hadden en t merk verkocht zou worden. Geen flauw idee of t met elkaar te maken heeft. Hier t bericht: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/10/30/kinderwagenmaker-bugaboo-op-zoek-naar-nieuwe-eigenaren-13755066-a1579242
Ik heb mijn wagen bij baby & trends besteld. De mevrouw van de winkel ging informeren of de wagen ook met zwart frame geleverd kon worden. Die kreeg toen ook opeens te horen het zijn uitlopende modellen ofzoiets en niet leverbaar. Mevrouw van de winkel was best boos want ze hadden geen telefoontje, brief of mail van bugaboo hierover gehad. En wisten van niks dat bepaalde dingen niet meer leverbaar waren. De mevrouw bedacht een creatief plan. Ze heeft de wagen samengesteld door midel van hun eigen voorraad en de onderdelenservice van bugaboo
ik wilde alleen maar een plankje Maar was leuk geweest natuurlijk als ik die met korting had kunnen krijgen haha
Ik was gister in een andere babywinkel nog en daar stonden ook een aantal bugaboo's met een papier erop, NU MEENEMEN! en dan een prijs met 200 euro korting ongeveer eronder! Wat zou er toch aan de hand zijn haha
Welke winkel was dat? Ik heb net Prenatal gebeld en zij blijven bugaboo wel gewoon verkopen. En er lopen nu geen speciale acties van bugaboo.
BabypRk verkoopt ook een eigen merk wagen: dubatti. Misschien willen ze daarvan meer verkopen? Wij hebben een dubatti en zijn erg tevreden.
Wat gek zeg Ik gok dat een van de twee partijen een hogere marge wil en dat ze daar nu niet uitkomen Overigens vind ik Babydump en Babypark ook niks. Wel eens met hun zondag-dicht-beleid want ik ben absoluut geen voorstander van 24-uurseconomie. Maar met name omdat ik vind dat je lokale ondernemers moet steunen. Ik koop dus vooral bij de babywinkel hier in de wijk
Bugaboo is overgenomen door een Amerikaanse investeerder. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Ahh vandaar dat de babydump website nu ook op zondag dicht is en kidsriver opeens ook (onder een andere naam) bin babydump te koop is! Ik vroeg het me al af... Lekker voor de concurrentie
Meerijdplankje? Als je nog tijd hebt om te wachten, ik heb 1,5 jaar geleden bij de mama mazzeldagen het meerijdplankje van bugaboo met korting besteld, scheelde toen iets van 20% dus wellicht waard om even op te wachten en te kijken of die weer erin zit?