patronen vraag voor de mensen die naaien.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jackystory, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he dames,

ik heb mijn op gegeven voor een naai cursus.
    vind het zo leuk.

nu is het zo dat ik patronen moet mee nemen, nou zie ik dat jullie allenmaal mooie spullen hebben gemaakt.

b.v. boxkleedje, maxicosi deken, hoofdbeschermers, sluiers.
    en ga zo maar door.

waar kan ik die patronen vinden.
    ik heb wel een paar websides gevonden maar die patronen zien er niet zo uit, als jullie ze hebben gemaakt.

of kan je patronen delen, door middel van een mailtje , of het op de forum zetten?

ik hoor het graag, mvg jacky story

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk maar ff in de link van mijn handtekening.... daar staat niet alles tussen wat ik heb maar wel veel..

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    oke ik ga ff kijken, thanx.
    wat heb jij allenmaal al gemaakt?
    en vond je het oeilijk om te leren?

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omslag doeken, slabbetjes, triptrap stoel hoes, aankleedkussenhoezen, boxkleed, speelkleed., hangmatje, speeltje... door te doen leer je het wel, soms wil het nog niet lekker maar daar leer je weer van... sommige oatronen maak ik zelf dus dan is het extra uitvogelen

Die linkt staat in een actief topic wat iedereen hier op zp maakt.... daar kun je ook altijd vragen stellen... slabbetje en omslagdoek is wel goed om mee te beginnen...

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je kunt ook een knippie in de winkel halen met baby en kinder kleding.
    De dingen met 1 bolletje zijn makkelijk te maken.

6. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Badcape is ook makkelijk te maken, daar heb je niet eens een patroon voor nodig :) . Gewoon badstof 75x75cm knippen, hoeken rond knippen, capuchon knippen (zijkant 30cm lang), biasband op de langste kant van de capuchon. Dan de capuchon op de cape leggen en met biasband vastnaaien. Klaar is kees :D .

7. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reactie, ik ben veel aan het zoeken en lezen. Zo dat ik niet al te blanco op die cursus kom. Iemand nog tips?

8. kalendertje81

23 aug 2008
    14
    0
    0
    Die lijst van IVF'je is geweldig. Kijk er regelmatig even tussen als ik nieuwe inspiratie nodig heb :). Ik heb nooit een cursus gedaan, maar geleerd van mijn moeder en schoonmoeder. De beste tip die mijn moeder me heeft gegeven is dat als je lastige stukken moet stikken en je weet niet of het met spelden alleen goed zit, altijd rijgen. Dan krijg je het mooiste resultaat. En geduld, vooral geduld. :) Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk, wie weet ben jij een natural!

Mijn projecten voor de baby tot nu toe: gordijntjes voor het kamertje, een hemeltje, twee waskussenhoezen en een maxi-cosi deken. Binnenkort hoop ik ook nog een slaapzak zelf te gaan maken. Voor mijn neefje en nichtje heb ik een badjas gemaakt. Ook erg leuk. Was wel van een gekocht patroon van de Burda.

Veel plezier met het naaien!

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik lees ff mee , ik ga heb me ook net ingeschreven voor les ! Leuk leuk leuk :)
    Liefs

Deel Deze Pagina