jengelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

ik vraag me even af hoe andere moeders dit doen.
    Tyog wil nu even niets.
    niet in de box niet in de loopstoel.
    dan gaat ie zeuren (niet huilen)
    maar soms moet ik natuurlijk ook dingen doen.
    vaatwasser uitpakken of naar het toilet o.i.d.

maar hij blijft jengelen.
    wat doen jullie?
    ik merk aan mezelf dat ik het naar vind dat ie zo doet maar ik kan hem niet blijven oppakken en de hele tijd zijn zin gven

laten jullie je kindjes dan maar even jengelen of pakken jullie ze gelijk op.
    vind het zo moeilijk.....

2. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    hou oud is hij dan?

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Meestal als mijn dochter aan het jengelen is is ze moe, dus gaat ze naar bed. Soms als ze alleen maar bij mij in de buurt wil zijn leg ik haar gewoon bij mij op de grond. Maar ik weet niet hoe oud jouw zoontje is.

4. matje

matje Niet meer actief

hij is bijna 11 maanden.
    hij geeft soms ook gewoon niet toe.
    hij zit in zn ogen te wrijven maar slapen ho maar.
    maar het is niet altijd vermoeidheid.
    soms wil hij gewoon niets... dat vind ik lastig want weet niet precies wat ik dan met hem aanmoet. kan moeilijk de hele tijd dragen e.d

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Herkenbaar! Mn zoontje jengelt als hij moe is, maar ook als hij aandacht wil. Als ik daar steeds aan toe geef kom ik zelf nergens aan toe en slaapt hij ook slechter aangezien hij dan zo druk is geweest...
    EN ik vind het belangrijk dat hij zichzelf ook leert vermaken.
    Meestal neemt hij ook genoegen in het geval van aandacht, met een lach of even iets tegen hem roepen. Zolang hij maar weet dat ik in de buurt ben. Dus als ik de was moet doen neem ik m mee en leg hem bij me op de grond. Of als ik in de keuken moet zijn, leg ik hem op de grond in de keuken. Met een berg speeltjes. Zo kan hij goed spelen en hoef ik alleen maar af en toe contact met hem te zoeken en is het goed.
    Spelen met een muziekje op de achtergrond houd hij ook langer vol dan in een stille kamer.

Deel Deze Pagina