Traphekje

Discussie in 'Verzorging' gestart door June1980, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
  2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Volgens mij hebben wij deze ook! wij hebben ze dan gekocht bij babypark, maar voor zover ik kan zien zijn het dezelfde.
    Ik vind ze superfijn!!
    Wij hebben er één op zolder en twee op de overloop (naar boven en naar beneden). Ik kan er goed met één kind op de arm doorheen, ze scharnieren prima en sluiten goed. Af en toe een drupje olie ertussen is wel handig ;).

Lucas krijgt ze ook met geen mogelijkheid open (nog niet althans ;)) en ze zijn stevig genoeg voor een dreumes met een driftbui die het hekje probeert te slopen, hihi

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De beste deurhekjes die er zijn. De hendel is voor jezelf makkelijk open te krijgen maar veel te zwaar voor kinderhandjes. Verder zijn ze heel stevig en degelijk. De fabrikant geeft 5 jaar garantie op zijn product en dat is veel voor een traphek.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Prima hekje... ze zijn er op het kinderdagverblijf.. Mijn zoon van 2,5 krijgt ze trouwens WEL open...

5. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat de trap hekjes goed zijn! Dan ga ik ze gelijk bestellen! :)

Groetjes,

Gisèle

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Echt waar? Jeetje dan heeft ie wel spierballen zeg. Ik vind ze echt zwaar open gaan.

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

bij ons gaan ze al stuk, ik vind ze tegenvallen, of wij hebben een slechte partij!
    gr brenda

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je hebt 5 jaar fabrieksgarantie dus dan zou ik er even mee terug gaan.

Deel Deze Pagina