Hallo, het word tijd dat we trap hekjes gaan plaatsen. Wij waren van plan om deze te kopen. Iemand ervaring er mee? A3 Products Safety Door | Traphekken | Baby-Dump Groetjes, Gisèle
Volgens mij hebben wij deze ook! wij hebben ze dan gekocht bij babypark, maar voor zover ik kan zien zijn het dezelfde. Ik vind ze superfijn!! Wij hebben er één op zolder en twee op de overloop (naar boven en naar beneden). Ik kan er goed met één kind op de arm doorheen, ze scharnieren prima en sluiten goed. Af en toe een drupje olie ertussen is wel handig . Lucas krijgt ze ook met geen mogelijkheid open (nog niet althans ) en ze zijn stevig genoeg voor een dreumes met een driftbui die het hekje probeert te slopen, hihi
De beste deurhekjes die er zijn. De hendel is voor jezelf makkelijk open te krijgen maar veel te zwaar voor kinderhandjes. Verder zijn ze heel stevig en degelijk. De fabrikant geeft 5 jaar garantie op zijn product en dat is veel voor een traphek.
Prima hekje... ze zijn er op het kinderdagverblijf.. Mijn zoon van 2,5 krijgt ze trouwens WEL open...