Leuke ideeën gezocht!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rietje88, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb straks twee kleintjes in 1 babykamer. Ik heb een commode van een meter breed met 3 laden en een kledingkast met hang en leg plek. Maar het hanggedeelte is niet voldoende voor 2 kindjes. Ik zou in de kast nog een tweede roede kunnen plaatsen. Maar dan kan ik er geen kratjes meer in kwijt.

Nou zoek ik iets leuks om de vestjes op te kunnen hangen. Dit mag volledig in het zicht zijn. Ook zou het fijn zijn als ik er een hele set kleding op kan hangen (voor als vl met zijn handen in het haar staat omdat hij zelf geen kledingcombo kan maken). Ik denk er al een paar maanden over maar ik kom er niet uit.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.670
    5.709
    113
    Ik hang een kapstok op. Grote met 3 kastjes er boven en stuk of 10 haakjes. Je hebt ze bijv bij de yisk heel leuk.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    een mooie tak uit het bos halen, deze goed laten drogen. aan beide kanten vastmaken met een mooi stuk touw en dan ophangen.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    zoiets bijv.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    leuk zo'n tak!
    ik heb zelf van die hangertjes waar zo'n stokje nog onder zit.
    van big bazaar en action
    ik de dan eerst het broekje op het stokje en het truitje eroverheen.
    dan heb je ook complete setjes aan 1 hangertje

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.828
    2.249
    113
    indd kapstok ophangen, of zo een staande in de vorm van een soort boom indd?

Haakjes aan de zijkant van de kast plakken?

Anders wellicht bij jullie in de kast een deel hangen of die mandjes neerzetten?
    Mandjes ergens anders, op de kast bijvoorbeeld?
    Een smalle boekenkast ( IKEA :D) Waar je de mandjes in kan zetten naast de gewone kast?

7. Rietje88

Leuke ideeën :)

De kratten zijn best zwaar omdat ze vol zitten met zwitsal producten enzo. Dus ik kan me daar geen betere plek voor indenken. Ikea kasten zijn al niet de sterkste meubels.

Die haakjes vind ik een goed idee :) Een tak oid ook :)

Ik had ook intussen iets gevonden wat wel leuk leek voor in de hemneskamer HEMNES Kapstok - wit - IKEA
    Maar ik vrees dat een binnenmuurtje dat niet trekt als hij volgehangen is?

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb hier aan de binnenmuur een keukenkastje hangen helemaal vol met glazen. Dus denk wel dat het blijdt zitten. Hele mooie oplossing zo'n kapstok

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.828
    2.249
    113
    Is het een hollewand/gipswand? Ke hebt dan speciale pluggen, echt STERK. Hier hele babykamer gipsplaatwandjes maar hangt als een huis 😊

10. nellebelle

nellebelle Actief lid

8 sep 2014
    218
    0
    0
    Mooie kopstok deze wil ik ook voor dochter haar kamer!

11. Rietje88

Oh dat valt mee. We hebben gipsblokken vermoed ik. Met gipsplaten had ik idd paraplupluggen nodig gehad.

Zodra dr kids geen commode nodig hebben is het mooi voor boven de hemnes schoenenkast :)

Deel Deze Pagina