Bugaboo vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 30 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    We hebben gisteren onze Bugaboo Cameleon opgehaald en gelijk in elkaar gezet.

We zijn er helemaal happy mee....en we hebben zelfs de bijgesloten DVD even bekeken.... :) :)

Maar 1 dingetje snappen we niet helemaal....we hebben de wagen opgebouwd als kinderwagen (logisch, zo gaan we um als eerste gebruiken.)

Maar nu hebben we dus langs de baby 'bak' bandjes hangen, die dalijk bedoeld zijn als onderdeel van het tuigje van de buggy.
    Die zitten vastgestikt, dus al de tijd dat we de bak erop gebruiken hangen die er voor niks bij? Klopt dit...of zien wij iets over het hoofd?

Het gaat dus om de nieuwste Bugaboo Cameleon....
    bedankt voor de antwoord(en)?

Gr. Cellie.

2. Ja klopt, je kan ze in de zeikant van de wieg doen zeg maar, daar zitten 2 vakjes en daar heb ik ze in, en inderdaad maak je er straks de zitting mee vast het buggy gedeelte dus.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    M'n kennis heeft ze er idd ook bij hangen :)

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De cameleon heeft idd van die zakjes aan de zijkant waar je ze in kan stoppen. Bij de frog had ik ze altijd bij de wieg in zitten, dan zag je ze niet. ;)

Welke kleuren heeft je cameleon? Wij hebben de grijs/zwarte met oranje....wil eigenlijks rose. Ben dus steeds op marktplaats aan het neuzen. :)

5. Hihi ik ken het wij hebben grijs/zwart met rood ook de voetenzak maar zit te twijfelen, wil ook graag de zand kleurige.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En als je nu een jongetje krijgt?
    Zo denk ik dan weer he :)

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hey Super! Die zakjes aan de zijkant hadden we helemaal over het hoofd gezien! Die zakjes zijn daar denk ik ook voor bedoeld.

Perfect opgelost.

Wij hebben gekozen voor geheel zwart! (Donkergrijs).
    Ik vind de andere kleuren te opzichtig, en aangezien je er langere tijd tegenaan kijkt...

Roze vind ik trouwens als enige wel gaaf, maar idd dan moet je weten wat het geslacht is van je kindje....want voor een jongen vind ik dat niks.

Je kunt die setjes met andere kleurtjes altijd nog los aanschaffen.

Groetjes Cellie.

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dan kopen we dan gewoon een blauwe of groene ;)
    Eerst maar zwanger worden...en om eerlijk te zijn zie ik ons nog niet met een kereltje. Geen idee waarom niet.

Deel Deze Pagina