Op m'n lijstje van spulletjes die je nodig hebt staan 12 hydrofiel luiers. Maar waar heb je die nu precies voor nodig? Ik weet dat veel van jullie ze onder het hoofdje leggen, maar gebruik je hem ook echt als luier en heb je er echt 12 nodig?
Hydrofiel luiers gebruik je echt voor 1001 zaken. Oa voor het afdrogen, onder het hoofdje, als spuugdoek (thuis of onderweg), tijdens de borstvoeding ivm lekken, onderweg om je beeb op te leggen tijdens het verschonen, etcetc....Echt waar, aan 12 heb je er nog te kort. Ik heb er naderhand nog 12 bijgekocht en gebruik ze nu nòg. Mijn zoontje is ondertussen ruim 2 jaar...In maart komt de 2e en ik zal weer nieuwe moeten kopen, omdat die andere bijkant versleten zijn..
inderdaad, ik gebruik ze voor alles!1 heb er een stuk of 30. zoals hierboven gezegd als spuugdoek etc, maar ik heb ze ook gebruikt als inbakerdoek, als zonnescherm in de zomer over het raam van de auto als bescherming in de wagen, etc. etc.
Ik had er een stuk of 10, maar heb er nu nog eens 10 bijgekocht. Je gebruikt ze voor vanalles: in de box onder het hoofje, in bed onder het hoofdje, om af te drogen, standaar eentje op de aankleedkussenhoes, in je luiertas, in de kinderwagen onder het hoofdje. Pim
Bedankt allemaal! Ik krijg er van m'n moeder (die ze voor ons gebruikt heeft), maar zal er zelf dan ook nog genoeg bijkopen.
Ik heb er 42 allemaal gratis gehad Mijn moeder vertelde me ook dat de kraamverpleegster zo'n luier had omgetoverd in een bh toen mn moeder net was bevallen (borsten gingen heeeeeeeeeeel erg pijn doen na de bevalling -> kon er niet van slapen, liggen zitten). Enzovoorts, die dingen zijn echt superhandig!
Ik zou echt het minimale aantal halen want die dingen zijn super relaxt voor van alles en nogwat...aankleedkussen, bedje, afdrogen beebje etc etc.
hoi hoi k zag dat dit onderwerp al weer wat naar beneden gezakt was. Ben nog niet zo lang zwanger, en heb al allerlei cadeautjes gekregen (vooral leuke knuffels enzo). Maar het eerste wat ik zelf gekocht is dus ook meteen heel nuttig (als ik het hier zo lees ) HYDROFIELE LUIERS! 12 stuks! Ik ben er helemaal klaar voor hahaha! Althans dat denk ik 8) en zwangerschapsbh's.........ook niet echt leuk of mooi, vooral NUTTIG! net als die hydrofiele dingen (wat een naam trouwens...) Wilde ook al bijna een voedingskussen kopen, is dat nou eigenlijk ook ONMISBAAR? of gewoon leuk! Pffff......ben me heel erg aan het inhouden wat betreft kopen......heb nog zoveel tijd (zeg ik telkens tegen mezelf! ) Gelukkig dat hier dames zijn die expert zijn op dit gebied! Kan ik mooi mijn vragen kwijt! groetjes Nicole
Hoi, ik heb er ook wel een stuk of 20. voor af te drogen 2 voor in bedje,voor in kinerwagen. Ze hebben ook leuke kleurjtes bij de HEMA die gebruik ik voor ,kinderwagen,voor de rest gewoon witte,zijn goedkoopst. groetjes
Ik heb ook een voedingskussen en die is momenteel mijn beste vriend in bed , ik heb hem wel tweedehands gekocht, want een nieuwe vond ik zo duur. Zijn er hier ook nog dames die de luiers voor luiers gebruiken? Ik heb er 24 stuks, maar volgens mij kan ik er beter nog wat bij halen, als ik dit zo lees heb ik te min, haha. Liefs Petra
Idd vh afdrogen, nemen heel goed en veel water op, ik vond 12 zelfs te weinig! heb er een stel bij gekocht.
Heb er ook zo onwijs veel..vind ze echt super handig..voor het afdrogen gebruik ik ze alleen niet meer..doe ik gewoon met badcape.. Gebruik ze o.a. in zn bedje, onder zijn hoofd..als hij groente en fruit gaat eten heb ik die erbij..gewoon als spuugdoek..als hij heel erg gepoept heeft leg ik die onder zn kontje zodat het niet direct op hoes van aankleedkussen komt en ik neem er altijd 1 mee als we weggaan zodat ik die op een aankleedkussen kan gebruiken als we in een winkel of wat dan ook hem gaan verschonen..en vast nog voor meer dingen maar weeet het ff niet zo..