Bugaboo vraagjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hester, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

-Hoeveel levertijd zit er op een Bugaboo? (wat is jouw ervaring?)

-Wie wil hier haar ervaringen delen (positief / negatief) over de Gecko en Cameleon?

-Welke kleur(en) heb je gekozen en vind je die nog steeds het mooiste?

-Welke accessoires heb je erbij besteld?

Thanx! :D

2. Ik heb onze gekocht bij een winkeltje hier in de buurt en er was geen levertijd we konden hem meteen mee krijgen.
    Hiervoor hebben wij de frog gehad, en ik vond het een geweldige wagen, nu hebben we de cameleon heb ik nog niet gebruikt.
    Wij hebben grijs/met aanvullend rood, maar ik wil misschien ook nog zand erbij.
    Ik heb er een voetenzak bij en adapaters, die laatste had ik nog maar weinig gebruikt.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hadden bij de jongste een frog gekocht....super wagen!De levertijd was toen 3 maand! Even in de winkel vragen hoe lang het nu is. ;)

Nu hebben we deze verkocht en een cameleon weer gekocht [via marktplaats].
    Alleen de buggystand nog maar gebruikt, maar hij bevalt tot nu toe prima.
    Heerlijke wagen.
    Heb nog geen nadelen ondervonden bij de frog of cameleon. Alleen maar voordelen eigenlijks. [We zijn begonnen met een tweelingwagen, een heel verschil dus.]

Onze cameleon is zwart/grijs met oranje. Ben nog opzoek naar de rose aanvullende bekleding. Voordeel van de grijs/zwarte bekleding vind ik dat je het met alle kleuren kunt combineren zonder dat het al te gekleurd wordt. ;) Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

We hebben er adapters, een voedingstas, fleecedekentje en een parasol bij [alles nog van de frog]. Ben nog wel opzoek naar een voetenzak.

Succes met het uitzoeken van jullie kinderwagen.

4. Hester

Hester Niet meer actief

Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Ik denk namelijk dat we voor een Bugaboo willen gaan, lijkt me kwalitatief zo goed en we hebben de indruk dat hij ook geschikt is in de stad (wendbaar).

Als iemand nog haar Bugaboo ervaringen wil delen: graag! :)

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben de cameleon en zijn er erg tevreden over! Ik kon hem viavia rechtstreeks inkopen bij Bugaboo zelf met 20% personeelskorting, volgens mij was de levertijd ongeveer 6 weken.

Die van ons heeft de basiskleur grijs/zwart, we hebben als aanvullende kleur oranje en daar een rode voetenzak en rode parasol bij.

Ook hebben we er de maxi-cosi adapters bijgenomen, de regenhoes en de luiertas maar die tas vind ik echt een onding, hebben hem ook maar heel weinig gebruikt.

Het fijne van de bugaboo vind ik dat hij lekker wendbaar is, makkelijk in te klappen en stabiel doordat de bak/wandelwageninzet wat lager bij de grond zit.. Ik kan hem met 1 hand (desnoods 1 vinger) besturen en zou echt geen ander wagen meer willen..

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb een Bugaboo Frog gekocht. 2e Hands, levertijd was er niet. Heb hem nog niet in gebruik, maar hij lijkt me erg handig.

Maar nou heb ik een vraagje. Er zit een matrasje in waar je een soort dekbedje aan vast kan ritsen. Moet je nou nog een lakentje en/of dekentje erbij doen of is dit warm genoeg?

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Wij hebben de Bugaboo sinds vandeweek in huis, ik meen dat er een levertijd was van 6-8 weken.

Wij hebben basiskleur antraciet, met zwart, dus helemaal zwart uiteindelijk....

We hebben er een voetenzak bij gekocht en de adapters voor de Maxi-Cosi. De tas leek mij idd niet handig, dus ben ik nog naar op zoek.

Verder is de duwstang verstelbaar naar de andere kant, dus leek de parasol me vooralsnog ook overbodig.

Ik geloof dat ik een foto in me album had geplaatst....anders doe ik dat nog even ;)

Veel succes met beslissen.

Gr. Cellie.

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik had het "dekbedje" er afgeritst en gebruikte het matrasje dus alleen.
    Hoeslakentje er over en verder een lakentje met deken.
    Vond het "slaapzakje" [ zo noemde ik het maar ] niet erg handig....je kan de kleine dan niet lekker instoppen.

9. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Wij hebben hem onlangs gekocht, zandkleurige bak en zwarte kap... kan alles bij :)
    Ook wij konden hem gelijk meenemen.... samen met maxi cosi en verzorgingstas voor 849 bij babymax in Veenendaal...
    Volgens mij wel een erg goede aanbieding....

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Diddl, dat is idd een idee! Bedankt.

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zijn ook voor de bugaboo cameleon gegaan. Wij hebben gekozen voor beige als basiskleur met oranje. Ik heb hem bij Prenatal gekocht en daar was de levertijd 1 weekje. Heb m nog niet in gebruik, maar het is een lichte wagen, naar horen zeggen de lichtste van allemaal, dus dat is een supervoordeel (vooral als je 3-hoog woont, net als ik)

Ik heb persoonlijk niet voor zwart/grijs gekozen, maar juist voor een lichtere kleur. Ook vanwege katten en haren etc.

Deel Deze Pagina