Wij hebben bij het uitzoeken van onze babykamer een box kado gekregen (wit, Lieke TWF). Wij gebruiken hem nog zo af en toe, het is toch handig om je zoontje erin te kunnen zetten als je bv eten aan het koken bent. Nu ontdekte wij laatst dat de box aan de binnenkant beschadigd is geraakt. Waarschijnlijk door het likken/schuren met tandjes en timmeren met blokjes van onze zoon. Dat een box beschadigd kan raken begrijp ik wel, maar dat de lak nu zo snel springt en wij onze zoon nu regelmatig aantreffen met stukjes verf op zijn wangetjes en in zijn mond begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Ze zeggen toch altijd dat dit van speciale verf gemaakt is? Mij lijkt het niet echt gezond/prettig om stukjes verf/lak op te eten. Hebben jullie ook dit soort ervaringen met een box? En hebben jullie dit gemeld bij de leverancier?
wij hebben een tweedehandse box van bopita met de eerste gekocht. en ja daar zat ook wel wat beschadegingen aan. heb ik weggewerkt met een klein potjeverf dat bij de (nieuwe) babykamer zat... die was ook wit. toen niets meer te zien en het bladdert er echt niet af. ik zou gewoon de winkel eens bellen.