@Jewe: we zijn bij Duimeland in Delft geweest. Super leuk geholpen, hele mooie spullen in de winkel!!
Ik heb voor Thijmen de Joolz Bloom gehad (de eerste joolz) en ik vond hem echt geweldig. Hij houdt zich onwijs goed (en ik was niet supervoorzichtig). Hij is nu aan zijn tweede ronde bezig bij iemand anders Toendertijd twijfelde ik ook tussen de bugaboo en de joolz, maar vond de joolz fijner vanwege de hogere bak en ook het remsysteem vond ik fijner bij de joolz. In het gebruik vond ik ook de opklapbaarheid van de Joolz fijn, hij wordt echt vrij smal als je hem opklapt, en hij is superwendbaar.
Wij twijfelden ook tussen de Joolz Day en Bugaboo en hebben uiteindelijk voor de Joolz day Silver gekozen omdat: -we de Joolz mooier vinden dan de Bugaboo; -we de Bugaboo te laag vinden; -de Bugaboo belachelijk duur is voor hetgeen het eigenlijk is (een naam eigenlijk) -we precies de Joolz die wij wilden als showmodel zagen staan bij Kidsfactory met 200 euro korting en er was niets mis mee! Voor die 200 euro hebben we er bijpassende accesoires bij gekocht.