hoi hoi, Ik heb een prenatal magnetronsterelisator. En ik heb de 240 ml flessen van dr brown. De smalle hals flessen. Ik moet deze op de zijkant in de sterelisator leggen anders passen ze niet. Maar worden ze dan wel goed gestereliseerd? of moet ik de sterelisator van dr brown aanschaffen? passen ze daar wel rechtop in?
Hey, Volgens mij kan het geen kwaad als ze er liggend in gaan want de flessen worden zeg maar met stoom gesteriliseerd, ik heb ook een sterilisator van prenatal waar mijn Difrax flessen niet staand in passen maar ze worden gewoon netjes schoon
Maakt niet uit hoor. In mijn magno sterelisator van onbekend spaans merk moeten ze zo wie zo op zijn kant. Bijna een jaar gebruikt en nog nooit problemen mee gehad.
Dat maakt niet uit hoor. Ook al had je de grotere flesjes van avent gehad dan nog had je ze plat moetn leggen.
oke, dan ga ik toch geen andere aanschaffen. Ik dacht misschien kunnen ze in die van dr brown wel rechtop. Maar als het niet uitmaakt dan hou ik gewoon deze scheeld weer 30 euro
de smalle s-flessen niet? HEbben jullie we dezelfde sterilisator? Zo'n doorzichtige bak van een tientje? Als je de flessen met de bovenkant naar beneden in de gaatjes van de bodem zet, kan de deksel gewoon dicht..
sommige vinden het gewoon een prettig idee. En daarnaast is het nodig om te steriliseren als je borstvoeding langer dan 2 dagen in de koelkast wilt bewaren. MEt gesteriliseerde flessen kun je bv wel 5 tot 7 dagen bewaren!
Wij hebben ook die sterilisator en 'haken' de difraxflessen met de bovenzijde achter die gleufjes in het rekje. Ze staan dan half schuin. Misschien kan dat ook met de dr Brown flessen?