Zie titel. Ik ben opzoek naar een buggy en wil eigenlijk niet meer betalen dan 100 euro. Nu zag ik de mutsy easyrider en ziet er fijn uit. Heeft iemand hier (goede) ervaringen mee? Nog tips waar ik op moet letten met het aanschaffen van een buggy? Zijn er eventueel andere buggy's die je fijn vind? Deel het hier! (Ik wist niet zo goed waar ik dit onderwerp kon plaatsen, als dit niet de juiste groep is, laat me maar weten)
wil je hem voor vast gebruiken of voor op vakantie? Ik hoor altijd wel goede verhalen over deze buggy.. maar ik gebruik eigenlijk altijd m'n joolz.. voor de vakantie heb ik een tweede hands buggy die je makkelijk in elkaar klapt en niet veel ruimte inneemt.. dit is voor zowel het vliegtuig als autovakantie het makkelijkst..
Ik heb een maclaren techno xt... Maar hier in de UK fietsen wij niet en wandelen we veel, het hele systeem werd nog al snel te zwaar gezien niet alles hier vlak is en maar het ieniemienie beetje omhoog is al een drama.. Ik ben wel echt een techno XT fan om de volgende redenen.. -Licht in gewicht, zo rond de 7kg -Stevig, het zegt misschien niet meer dan 15 kg maar ondertussen is dit mijn oplossing bij gebrek aan echte pak ezel.. Ik heb er een keer een boodschap aangehangen van hetzelfde bedrag wat jij voor de buggy wil betalen... - De kap, die kan nog een stuk verder uitgeklapt worden en dat is ideaal met een kleintje wanneer het echt zonnig is. Het enige wat ik minder vind, waarvan ik denk dat het aan het model ligt het is de 2013 type die ik heb als het goed is.. Is de stoel wanneer het onderste gedeelte naar beneden gevouwd is.. Dan glijdt hij bijna de buggy uit dus dat staat standaard omhoog.. Maar nu hij wat lengte op zijn beentjes heeft is dat eigenlijk niet zo een ramp..Het enige is dat hij dat voeten steuntje nooit gebruikt heeft en dat zie ik hem nu ook niet zo snel. Maar daar heb ik echt nog nooit iemand anders over gehoord dus het kan ook zijn dan het gewoon ook echt alleen mijn buggy is.. Ik zou gewoon even naar een winkel gaan waar ze ze hebben staan en ze even uittesten op vouwen, hoe die stoel eruit ziet, even duwen enz.. en vervolgens op internet even prijzen vergelijken!
Ik woon in een flat en de kinderwagen staat nu best wel in de weg. Ik gebruik em ook niet super vaak meer aangezien mn zoontje al goed kan lopen. Dus ja ik wil wel de buggy voor vast gebruiken en de kinderwagen opbergen in de kelder. (Wellicht alleen gebruiken voor hele lange afstanden wandelen, maar dat zal niet vaak gebeuren) Ik mis steeds vaker een makkelijk opvouwbare buggy die je zo even in de auto legt bijv.
ja dat vind ik ook onhandig aan de joolz, meteen m'n kofferbak vol! Toen ik alleen mijn dochter had had ik op een gegeven moment een buggy standaard in mijn auto liggen, zodat ik onverwachts toch ergens kon shoppen ofzo.. nu met 2 kids en een dame die het soms verrekt om te lopen gaan dat soort dingen wat minder soepel... een vriendin van mij zweert bij de quinny zapp extra.. daar kan eventueel ook later nog een meerijdplankje achter.
Hier de Mutsy easyrider en ben er erg tevreden over! Ook geschikt voor wat langere mensen en er zit ook een ligstand op.