Zelf meerijdplankje/stoeltje maken..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Manuk, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Zijn er ook dames met een handige harry in de omgeving, of wellicht zelf een meerijdplankje hebben gemaakt voor de kinderwagen?

Wij willen een kidsite erbij aanschaffen voor onze dreumes maar mijn schoonvader is best handig en wil zelf een "kidsit" maken. Naar zijn inziens kan dat veel goedkoper dan de €125,- die je voor een kidsit betaald en kan het ook anders dat ze beter kan zitten.
    Het kwam gister toevallig ter sprake en ik ben benieuwd of er voorbeelden zijn van andere leden die ook zoiets hebben?

Bedankt alvast!

2. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee helaas maar vind het een goed idee

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik zou niet weten hoe je het moet maken maar ik zag ooit een zelfgemaakt meerijdplankje waarop ednnfietszitje bevestigd was. Dat kindje zat prinsheerlijk!

4. Miran1983

Miran1983 Lid

27 jan 2013
    9
    0
    0
    werk in de zorg en mijn thuis
    Veenendaal
    Heb wel mensen gezien die een plankje met wielen eronder vasthaaktte aan de kinderwagen waar het oudere kind op kon staan.Maar nog niet gezien met een zitje erop.

Wat ik zag was gewoon een vierkant plankje met 2 wieltjes aan achterzijde en voorkant 2 haken die om de stang van kinderwagen ging.

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    op marktplaats heb ik eens zo'n plankje gezien met een zitje en stuurtje eraan voor de stokke xplory. hadden deze mensen ook zelf gemaakt. wilde hem graag hebben (hebben ook een stokke) maar helaas wilden ze hem niet verzenden aaargh.

k zag trouwens toen ik vd week op marktplaats zat te kijken ook iemand die zo'n kidsit had nagemaakt zag er best goed uit en kan net zo prima.

Deel Deze Pagina