Ik vind de tweede het mooist! Zelf heb ik zwarte bak met roze aanvullende bekleding en als het een jongetje is, koop ik nog een blauwe bekledingsset.
denk niet dat het heel vies word hoor...die "bak" grbuik je toch maar eerste 6 mnd max...en je kindje ligt er alleen maar in...plus..lichte kleuren zijn nou eenmaal wat gevoeliger..ach ja ik vind zelf bruin niet mooi...vind die eerste wel apart zelf heb ik deze: View attachment 100294
Ik wilde zelf graag de offwhite, maar manlief wilde daar niet aan. Dacht inderdaad dat het te snel vies zou worden. Volgens mij valt dat wel mee. We hebben nu een zandkleurige (jouw tweede optie) en die ziet er nog steeds prima uit na bijna 2 jaar gebruik. En daar zou je toch ook wel het 1 en ander op moeten kunnen zien. Dus ik zou zeggen; gewoon gaan voor de combinatie die je het mooist vindt! De eerste dus
Ik heb de offwhite met donkergrijze bak plus offwhite parasolletje en zwarte voetenzak. Volgens mij zit er nog geen vlekje op maar wat wel een puntje is inderdaad (weet niet meer wie het opmerkte) de offwhite kap laat wel heel veel licht door. Hoog zomer zat zoonlief behoorlijk te knijpen met z'n oogjes. Ik twijfelde toentertijd heel erg tussen deze en de Denim (red). Misschien dat ik die achteraf toch wel mooier vind.......
Dat was ikke Hij trekt trouwens ook veel meer stof/pluisjes aan dan de roze, okay niet heel veel, maar bij de roze kap heb ik hier geen last van en op de off white zie je elk stofje liggen.
Ik zie helemaal geen stofjes op mijn off white kap. Hij laat idd wel licht door maar mijn zoontje vond het niet hinderlijk. Als ik de blauwe kap erop zette (ik wissel vaak af) vond ie het maar niets dat ie in het "donker" lag.
ik vind de 2e het mooist. 1e mischien idd wat besmettelijk. zelf vind ik de bugaboo met zwart frame erg gaaf.en dan in combinatie met totaal zwarte bekleding of die combi off white/zwart.
Persoonlijk zou ik voor de 3e gaan maar als jullie de 1e het mooist vinden zou ik doe gewoon nemen hoor.
Ik had de basis zandkleur en bij de oudste rode fleece bekleding en bij de jongste bright blue canvas bekleding. Beide sets een aantal keren gewassen en ze bleven super mooi. Ik vind zand met bruin heel erg leuk. Off white trekt mij niet zo.
Ik heb de antraciet basis met zandkleur kap e.d. de 2e dus. heb destijds ook flink staan twijfelen of ik antraciet met offwhite zou doen, maar ben nu erg blij dat ik hiervoor heb gekozen. Vind het persoonlijk er wat warmer uitzien en het lijkt mij onhandig dat je steeds moet wassen, want het in elkaar zetten vond ik al een werkje. Uiteindelijk moet je kiezen waar jij je goed bij voelt. Ik ben helemaal trots op mijn wagen en kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken!! Succes met je keuze!
grappig om jullie kleurenkeuzes te lezen wij gaan zaterdag kijken naar de bugaboo cameleon vinden de kleur ook nog er lastig, weten ook nog wat we krijgen een jongne of meisje dus moet het neutraal zijn ben zelf niet vd bruine kleuren, en bij wit/licht denk ik ook snel aan dat het vies kan worden maar de meningen zijn hierover dus verdeeld...
wij hebben een beige bak en oranje bekleding. ondanks de lichte kleurstelling in de afgelopen (bijna) 3 jaar alweer nog geen vlek gezien en is bovendien allemaal goed wasbaar. veel plezier met kiezen en kijk uit voor de keuzestress
Bedankt voor jullie reacties!! We hebben gisteren onze Bugaboo besteld, het is de eerste geworden Ik zal hem niet snel gaan wassen, ben bang dat de kwaliteit er niet mooier van zal worden!!!! Maar als er een vlekje op zit, deze voorzichtig afpoetsen met een doekje