BugaBoo welke kleur?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Vlinder24, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Agaath

Agaath Lid

Dec 28, 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Ik vind de tweede het mooist!

Zelf heb ik zwarte bak met roze aanvullende bekleding en als het een jongetje is, koop ik nog een blauwe bekledingsset.

2. fafje

fafje Niet meer actief

denk niet dat het heel vies word hoor...die "bak" grbuik je toch maar eerste 6 mnd max...en je kindje ligt er alleen maar in...plus..lichte kleuren zijn nou eenmaal wat gevoeliger..ach ja

ik vind zelf bruin niet mooi...vind die eerste wel apart

zelf heb ik deze:

View attachment 100294

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik wilde zelf graag de offwhite, maar manlief wilde daar niet aan. Dacht inderdaad dat het te snel vies zou worden. Volgens mij valt dat wel mee. We hebben nu een zandkleurige (jouw tweede optie) en die ziet er nog steeds prima uit na bijna 2 jaar gebruik. En daar zou je toch ook wel het 1 en ander op moeten kunnen zien.

Dus ik zou zeggen; gewoon gaan voor de combinatie die je het mooist vindt! De eerste dus :)

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

Feb 15, 2009
    617
    0
    0
    Ik heb de offwhite met donkergrijze bak plus offwhite parasolletje en zwarte voetenzak.

Volgens mij zit er nog geen vlekje op maar wat wel een puntje is inderdaad (weet niet meer wie het opmerkte) de offwhite kap laat wel heel veel licht door. Hoog zomer zat zoonlief behoorlijk te knijpen met z'n oogjes.

Ik twijfelde toentertijd heel erg tussen deze en de Denim (red). Misschien dat ik die achteraf toch wel mooier vind.......;)

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat was ikke ;)
    Hij trekt trouwens ook veel meer stof/pluisjes aan dan de roze, okay niet heel veel, maar bij de roze kap heb ik hier geen last van en op de off white zie je elk stofje liggen.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik zie helemaal geen stofjes op mijn off white kap. Hij laat idd wel licht door maar mijn zoontje vond het niet hinderlijk. Als ik de blauwe kap erop zette (ik wissel vaak af) vond ie het maar niets dat ie in het "donker" lag.

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik vind de 2e het mooist. 1e mischien idd wat besmettelijk. zelf vind ik de bugaboo met zwart frame erg gaaf.en dan in combinatie met totaal zwarte bekleding of die combi off white/zwart.

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Persoonlijk zou ik voor de 3e gaan maar als jullie de 1e het mooist vinden zou ik doe gewoon nemen hoor.

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Ik had de basis zandkleur en bij de oudste rode fleece bekleding en bij de jongste bright blue canvas bekleding. Beide sets een aantal keren gewassen en ze bleven super mooi. Ik vind zand met bruin heel erg leuk. Off white trekt mij niet zo.

10. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de antraciet basis met zandkleur kap e.d. de 2e dus. heb destijds ook flink staan twijfelen of ik antraciet met offwhite zou doen, maar ben nu erg blij dat ik hiervoor heb gekozen.

Vind het persoonlijk er wat warmer uitzien en het lijkt mij onhandig dat je steeds moet wassen, want het in elkaar zetten vond ik al een werkje. Uiteindelijk moet je kiezen waar jij je goed bij voelt. Ik ben helemaal trots op mijn wagen en kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken!!

Succes met je keuze!

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    grappig om jullie kleurenkeuzes te lezen

wij gaan zaterdag kijken naar de bugaboo cameleon vinden de kleur ook nog er lastig, weten ook nog wat we krijgen een jongne of meisje dus moet het neutraal zijn
    ben zelf niet vd bruine kleuren, en bij wit/licht denk ik ook snel aan dat het vies kan worden
    maar de meningen zijn hierover dus verdeeld...

12. mama1977

mama1977 Actief lid

Jun 23, 2009
    356
    0
    0
    limburg
    wij hebben een beige bak en oranje bekleding. ondanks de lichte kleurstelling in de afgelopen (bijna) 3 jaar alweer nog geen vlek gezien en is bovendien allemaal goed wasbaar. veel plezier met kiezen en kijk uit voor de keuzestress :)

13. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Bedankt voor jullie reacties!!

We hebben gisteren onze Bugaboo besteld, het is de eerste geworden :)

Ik zal hem niet snel gaan wassen, ben bang dat de kwaliteit er niet mooier van zal worden!!!!

Maar als er een vlekje op zit, deze voorzichtig afpoetsen met een doekje :)

14. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

Oct 8, 2010
    885
    0
    0
    *
    Mooie keus hebben jullie gemaakt! ;)

Share This Page