Kinderwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Happy81, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy81

Happy81 Lid

Apr 14, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend wilt zo'n stoere buggy. Als het aan hem lag compleet met van die grote storen terrein-banden oh en velgen uiteraard ;) Wat ik overigens ook erg leuk vind, maar er zijn natuurlijk ander ook dingen belangrijk: veiligheid, wendbaarheid, stabiliteit, hoogte etc

Welke kinderwagen (buggy) zouden jullie aanraden en waarom als prijs er even niet toe deed?

2. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Wij zijn voor de bugaboo donkey mono gegaan. Mijn man wilde grote wielen. Dus ik wilde eerst de mutsy Urban rider. Maar deze bleek te hoog voor mij te zijn. Ik ben maar 1.51m en de handvat kon niet genoeg omlaag.
    Mijn man en ik waren allebei eerst al weg van de bugaboo, maar de gewone hebben kleine wieltjes voor en dat wilde mijn man niet. Daarom voor de donkey mono gekozen.
    Rijdt perfect. Goed wendbaar, de voorwielen kan je vastzetten maar ook laten draaien. Schijnt op strand en gras ook makkelijk te rijden.
    Dat was voor ons wel iets waardoor we o.a. Ervoor gekozen hebben, omdat wij ook op een camping staan met grasveld. Maar ook de uitstraling vinden wij mooi van de wagen. En je kan er lekker veel in kwijt met een extra boodschappen mandje naast de bak/zitting.

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koelstra, stoer degelijk alles wat jij opnoemde :)

4. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Mijn man zei precies hetzelfde haha! Mannen ;)

Wij hebben gekozen voor de Easywalker Sky..
    Drie stoere, grote banden. Rijdt soepel, verstelbare duwstang en grote boodschappenmand.
    Voorste wiel kan je ook vastzetten, wij zijn vaak met de kinderwagen naar het strand/bos geweest en daar heeft hij geen moeite mee.

Ga ook eens "proefrijden" in een babyzaak, zoals Babypark.
    Dan krijg je wat meer het gevoel erbij ;)
    Succes met jullie keuze!

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    als je echt een mannenkinderwagen wilt moet je een quinny formula kopen ghihi. toen mijn zusje 9 jaar geleden geboren werd deze gekocht en we hebben er behoorlijk wat bekijks mee gehad, en menig man heeft de kinderwagen goed geïnspecteerd op zijn coole uiterlijk. het leukste was nog dat er eens iemand omkeek en tegen de stoep geknald was omdat die zo lang naar de wagen keek.

ik zou lekker gaan proefrijden iedereen heeft andere wensen.
    ikzelf zou dus nooit een easywalker of koelstra kopen.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Dan kun je nu beter voor de buffalo kiezen ;)

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan is dit misschien iets voor je man. ;)

Attached Files:

• bmw.jpg
      bmw.jpg
      File size:
      44 KB
      Views:
      3,696
  8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Mijn vriend verbaasde mij bij het uitzoeken van de wagen om voor een rode/peach Icandy wagen te gaan... Ik wist niet wat ik meemaakte. Echt een opvallende wagen, maar niet heel stoer ofzo. Meer futuristisch dan.
    Ik was juist meer van robuust en wat stoerder. Kon hij gelukkig uiteindelijk wel mee inkomen ( vooral omdat die wat neutraler was ) en kozen we voor de bugaboo Cameleon in Denim.

Degelijk wagentje, wendbaar, stoer... Ik ben er nog steeds heel tevreden mee.

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    De Maxicosi Mura 4

Degelijk
    Stoer
    Grote velgen met terrein banden ;)
    Betaalbaar

Wij hebben hem ook en vinden het een super kinderwagen :)

10. Myhiro

Myhiro Actief lid

Oct 13, 2012
    492
    0
    0
    Wij hebben de bebecar stylo class.
    Makkelijk, echt enorm praktisch, heel wendbaar, wel wat duurder en voor sommige mensen is ie ingeklapt nog te groot. Wielen kunnen er wel af.

11. Senn

Senn Bekend lid

Oct 22, 2010
    713
    0
    16
    Quinny Moodd! Top kinderwagen en superstoer:)

Share This Page