Hoi meiden, Effe een vraagje, ben nl erg aan het twijfelen of ik uberhaubt wel een zwangerschapsbh nodig heb en of ik die anders nu moet gaan halen of nog moet wachten. Ik ben inmiddels 37 weken zwanger maar ben in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap niet van plan om borstvoeding te gaan geven. Uiteindelijk is bij mijn eerste zwangerschap met de borstvoeding mijn cupmaat van de een naar de andere dag ontploft van 75 D (toch al niet klein zou ik zeggen) naar 75 G/H. Maar daar kwam ik pas 6 weken later achter toen ik wilde gaan kijken voor een nieuwe bh. Van die 75 G/H zit ik nu nog op 75 F. Het is natuurlijk al moeilijk daar een zwangerschapsbh voor te vinden (hema enz heeft die niet dus moet je naar een speciaalzaak voor goed advies). Maar ik ben bang dat ik straks net als bij de 1e 3 bh''s heb liggen die ik dan niet kan gebruiken omdat ze te klein zijn. Heb natuurlijk van mezelf uit wel wat stevigere bhs in de maten tot G die ik wilde gaan gebruiken maar ik dacht dat ik misschien voor het snachts of zo een bh zonder beugel zou kunnen gebruiken. WIE OH WIE kan me hierin adviseren?
Ik heb dezelfde maten als jij hebt. Voor de zwangerschap 75F, in de zwangerschap 75H en de eerste weken na de bevalling paste die bh niet eens meer. Ik heb 2 weken borstvoeding gegeven en ben er toen mee gestopt omdat het niet goed op gang kwam. De stuwing zorgde helemaal voor een lolo ferari look... Ik ben toen bewust hele strakke bh's gaan dragen om het te stoppen, wat bij mij erg geholpen heeft. Al met al heb ik in de zwangerschap dus 1 bh gekocht omdat de rest helemaal niet meer paste. Verder niet, heb gewoon mijn normale bh's gebruikt. Ook 's nachts, die paar weken dat ik met bh geslapen heb vond ik de beugels geen probleem...
Ik heb ook niet speciaal een zwangerschapsbh gehaald. Haha dat lolo ferrari effect ken ik helaas ook, deed pijn.. Deed toen mn sportbh aan om het wat af te knellen en gelukkig was het binnen 2 dagen over, dankzij gekneusde koolbladeren en muntthee.
Ik heb 1 zwangerschaps bh die ik nu nog niet draag, afschuwelijk zonder beugel!! Maar ik ben van kleine b naar grote c gegaan nu en vrees met de stuwing straks (geef geen bv) deze bh toch wel even nodig te hebben. Maar goed ik ben 18euro kwijt en jij stukken meer ivm grote maat. Ik zou het in jou geval denk ook niet gaan kopen.. zonde van de centen..
Ik zou zelf nooit meer een zwangerschapsbh kopen. Had er eentje aangeschaft en als ik hem 2 keer aan heb gehad is het veel. Hier inderdaad ook een grote maat, 75F dus behoorlijk aan de prijs die dingen. Ik heb gewoon mijn eigen bh's aangehad en tja, met de ergste stuwing waren die natuurlijk aan de kleine kant maar ik zou het de volgende keer zo weer op deze manier doen.
Ik had idd net als jullie 2 van die basketballen erin zitten van de een op andere dag. Ook met koolbladeren moeten koelen enz. Heb vandaag al van de VK het recept voor de pilletjes gekregen en ga morgen eens kijken voor een sportbh, die zitten ook strakker en voor het snachts. Dan overdag in eerste instantie mijn eigen bhs en de rest zie ik dan wel. Dank jullie wel!!
Ik heb de sportbh van de livera (merk ANITA) gekocht. Die zit echt lekker, ik heb zelf ook maat 75G op dit moment en het is een crime om daarin een goede bh te vinden. Het is dan wel geen zwangerschapsbh maar hij zit echt lekker. Hij kostte 59,95. Voedingsbh's voor straks na de bevalling zal een moeilijkere zoektocht worden denk ik...