Geweldige wagen, ik zou hem zo kopen voor de volgende alleen manlief vindt het wat overdreven om onze wagen daarvoor weg te doen. Dus de enige manier om toch nog de donkey te mogen kopen is als deze baby een tweeling is haha!
ik wilde de donkey ook... maar hij kwam te laat uit (sam is in februari geboren hij kwam pas in april uit geloof ik). Nu ga ik hem niet meer kopen. Mijn dochter loopt bijna alles. En dat de bugaboo laag is... sja dat is een mening. Ik vind het juist geweldig. Nou zijn wij beide klein (1.57 en 1.68) dus wij hebben daar geen last van. Ik heb juist als de box op de laagste stand staat dan kan ik mijn kind er niet zonder krukje uit tillen En die foambanden zijn geweldig! Zal net iets voor mij zijn om om de haverklap een lekke band te hebben. Ik heb ook een phil and teds... die is ideaal als duo. Maar als ik hem gebruik mis ik de wendbaarheid en de makkelijkheid van inklappen enzo van de bugaboo enorm! Over smaak valt niet te twisten natuurlijk... persoonlijk vind ik die kinderwagen van stokke (geloof ik) echt afgrijselijk... net een rijdende kinderstoel En ik zag laatst dat je er als accesoire van die bontjes voor je handen en een winterkap enzo voor kon kopen... nou dat vond ik op zijn alleraardigst gezegd echt afgrijselijk haha...
Ik snap niet zo goed waarom mensen het zo persoonlijk opvatten als iemand iets zegt over "hun" wagen, dat als een nadeel gezien kan worden. Ik ben 1.86 m lang en heb chronische rugklachten en ja, ik weet dat ik vaker zal moeten bukken om mijn kind in de box/bed/enz te leggen, maar als ik kan beperken hoe diep ik moet bukken om hem/haar in de wagen te leggen, dan is het toch alleen maar slim om dat te doen?! Daarmee zeg ik niet dat de bugaboo een slechte wagen is. Helemaal niet. Wij hebben hem serieus overwogen, maar een andere keus gemaakt. Prima toch? Ontopic: Ik zou ze niet op voorhand kopen. Even afwachten of het dit jaar inderdaad weer veel gaat sneeuwen. We hebben een paar sneeuw-winters gehad, maar er zijn ook zat jaren geweest dat er hooguit een week sneeuw lag, dus dan zou ik het het zonde vinden van het geld. En als het wel veel sneeuwt, zou ik in praktijk kijken of ik met zulk streng weer vaak met de wagen weg ga en ik dan inderdaad moeilijk door de sneeuw kom. Dan zijn die banden zo bijgehaald.
Ik zou ze ook niet kopen. In de sneeuw draaide ik de wagen om, handig met de duwstang. Wel even de kleine wieltjes vastzetten met het witte klipje en rijden maar! Ging prima.