Welke lakentjes??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baileyy, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Ik kan geen leuke lakentjes vinden (tja dat is geen drama ik weet het maar toch wil je t graag leuk hebben;))
    Welke hebben jullie? Ik hou niet van een tekst of dieren erop.
    Heb een koeka dekentje lichtblauw en Baby's gebreid Khaki en Antraciet. Wie heeft deze toevallig ook en hoe leuk te combineren?

Had voor t ledikantje al 1 gehaald maar was een heel stug ding zelfs na wassen, zonde van de koop haha.

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik ben vrij handig met de naaimachin, dus ik heb gewoon simpele goedkope witte lakens gekocht die ik zelf ga pimpen met een mooie rand :) .

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Leuk Rinnie! Helaas kan ik zelf dat soort dingen echt niet! Maar leuk dat jij dat kan, maak je t persoonlijk!

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb lakentjes van de HEMA en Prenatal, daar vond ik genoeg keuze. De saaie lakentjes heb ik leuker gemaakt door lintjes enzo. Heel simpel om te doen hoor. Je kunt eventueel ook van die opstrijkapplicaties erop doen. Dat maakt het ook leuk. Ik was laatst bij de XENOS en zag onwijs leuk (uittjes, vogeltjes enzo).

5. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb ze bij kruidvat gekocht :) grotere filialen hebben hier wel wat keus in.. zowel voor jongens als meiden.. en ze kosten maar 6 euro per stuk!

6. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    ik heb ook bij kruidvat gehaald en bij wibra die heeft ook leuke lakentjes en ik vind de kwaliteit echt prima.

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    ik heb simpele witte en die ben ik nu aan het oppimpen door eigen uiltjes erop tezetten en dan het randje om te borduren
    bij show mijn babykamer staat op een van de laatste blz het kamertje waar je ook het lakentje ziet

8. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
  9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik ben fan van de borduurderie, maakt ook je lakentjes heel erg leuk en naar eiggen smaak. volgens mij is het www.borduurderie.nl

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb er een paar gekocht met een zilveren randje, had ongeveer dezelfde kleuren als jij. Eentje van Cottonbaby geloof ik en eentje van de vd of babydump dacht ik. Die dingen zijn echt belachelijk duur en je gebruikt ze zo kort!! Ik had er stad en land voor afgezocht om ze na twee weken om te ruilen voor een slaapzak met soms een losse deken erover(buikslaper!).

Zal ik eens anders eens voor je kijken of ik ze nog heb liggen? Voor de kleine meid andere gekocht via marktplaats met hartjes en poppetjes etc. dus ga ze ook niet meer gebruiken. PB maar even mocht je dat willen!

Deel Deze Pagina