Heb een vragje over veiligheid van bugaboo zitje als autostoel. Mijn zus heeft op mijn zoontje van gepast. Ze moest haar dochter zelf nog wegbrengen en heeft gezegd dat ze dat als autostoel gaat gebruiken. Ik heb haar verzocht dit niet te doen want het is geen veilige autostoel. Ik zou dan liever thuis blijven en ze hoeft dan niet op te passen. Ik had het geen probleem gevonden om thuis te blijven. Nee zei ze, ze doet het niet. Ze zou haar man wel alleen hun dochter weg laten brengen. En vervolgens doet ze het toch zonder te overleggen of te zeggen. Door een rare twist ben ik er toch achter gekomen. Daar ben ik boos om geworden en we hebben knallende ruzie gehad. Ze vind dat ik overdrijf en zegt het gegoogled te hebben en dat het kan. Ik weet nou niet of ik gek ben, maar ik kan het niet terugvinden dat je het bovenzitje als autostoel kan en vooral mag gebruiken. Los daarvan heb ik haar verzoxht dit niet te doen. En toch stiekem doen zonder te overleggen. Ik vind het best erg dat ik nu ruzie met haar heb en heb naderhand ook gbld, maar ze nremt niet op. Helaas vallen er bij ons altijd harde woorden van beide kanten als er eenmaal ruzie is, maar ik respecteer ook haar regels als ik haar kids heb. Weet nou niet meer wat ik ermee moet
Ik zou helemaal klaar zijn met zo'n zus. :x Niet alleen is ze achterbaks en respecteert ze niet jouw wensen t.a.v. je kind, ze heeft óók nog eens bewust de veiligheid van je zoontje in gevaar gebracht. En dan heeft ze ook nog het lef boos te worden op jou?! Die spoort echt niet, ze zou duuizend maal haar excuses hebben moeten aanbieden! En ze zou wel ontiegelijk dom moeten zijn om werkelijk te denken dat je de Bugaboo zitting als autostoeltje kan gebruiken, natúúrlijk niet! Ik zou in jouw geval in elk geval nooit meer je zus op je kleintje laten passen en ik zou ook niet de behoefte hebben haar ooit nog te zien. Wat heb je aan zo'n mens, jullie hebben een bloedband ok, maar ik denk dat je haar beter kwijt dan rijk kan zijn.
Je bedoeld dat ze het wandelwagen gedeelte als autostoel heeft gebruikt? Dat kan absoluut niet. Hoe komt ze erbij om zoiets te doen? Ik zou ook woest zijn
Is ze helemaal gek geworden! Een kind vervoer je Bin een goedgekeurde autostoel. Begrijp heel goed dat je boos bent geworden, ik zou echt woest zijn. Lekker even in dr sop laten gaarkoken.
Wow, daar zou ik ook erg boos om worden! Je hebt duidelijk gezegd dat je het niet wilt. En het wandelwagengedeelte is echt niet veilig in de auto, ik vraag me ook af hoe ze dat vast gezet heeft Groot gelijk dat je boos bent geworden, je wilt dat je kind veilig is, dat is niet meer dan logisch.
Ik was ook boos geworden. Wat een raar idee ook! De wanderwagen inzet. En dat ze het ook nog gewoon doet nadat ze jou had beloofd het anders op te lossen vind ik echt niet correct.
Ok ik ben dus niet gek. Ben niet meer zo boos, ben bang dat dit niwt goed gaat komen voor se feestdagen en vind het wel jammer. Ze helpt me altijd met de kids maar ik trek nou me streep. Ik hou veel van mijn zus en heb dr bijna verloren 2 maanden geleden. Om de goede vrede te bewaren om ik vaak me mond ook omdat ze ouder is. Dit kan echt niet. Maar goed bedankt voor se reacties.
Wow jij overdrijft wel heel erg. Misschien ook strafrechtelijk vervolgen? Schadevergoeding eisen? Doe normaal hoor. Om je zus nooit meer te zien hierom vind ik echt te ver gaan. Ik weet niet wat de meeste voor band hebben met hun zus maar ik kan de mijne voor geen goud missen. ik zou met haar praten en aangeven dat je dit not done vindt. Aangegeven dat je er van geschrokken bent, wat stel je voor er was iets gebeurd. Gelukkig is je kind weer veilig thuis maar ik zou er niet te veel heisa om maken. Om hierdoor familiebanden kapot te maken vind ik echt te ver gaan.
Wauw, ik zou ook even goed schrikken. Ik vraag me ook af hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen, lijkt mij vrijwel onmogelijk? Ik snap je besluit heel goed. Ik zou mijn zusje ook niet willen missen en gelukkig is het nu goed gegaan. Ik zou mijn zoontje alleen niet meer achterlaten bij mijn zusje als ze zoiets zou doen.
Wat enorm raar van je zus. Ze vindt het blijkbaar normaal om te spelen met de veiligheid van jouw kinderen?! Te zot voor woorden. Als het nou gaat om een snoepje die ze eigenlijk niet mocht of zo maar dit gaat om veiligheid! (Volgende keer misschien je maxi cosi achterlaten
Ik vind het ook echt een overdreven reactie van Nikki. Ik zou idd niet hierom de band met je zus verbreken dat gaat wel heel erg ver. Maar vind wel dat je in je recht staat. Het was gewoon niet veilig wat ze deed en ik snap het dan ook niet als haar man thuis is waarom ze dit risico dan moet nemen? Zou het gewoon bespreken samen en zand erover.
Ja ik wilde ht gelijk wel uitpraten maar ze is niet voor rede vatbaar. Want ik overdrijf. Heb t balletje nu bij haar gelegd en gezegd dat ik niet zo naar bed wilde, zeker omdat ze zelf laatst zo ziek was. Wil dr niet kwijt is me enige zus en we hebben echt alleen elkaar. Maar blijkbaar is zij nog boos en denk ik ...waarom dan? Ja heb hele lelijke dingen gezegd. Maar dan moet je niet tegen mij dingen gaan zeggen als "door jou wilt mijn man bij me weg" waarop ik dan zeg " ja heeft ie echt me hulp niet bij nodig" Had ze gezegd ja ik begrijp het , ik had het niet moeten doen. Was er niks aan de hand geweest. Of ze had het niet kunnen doen natuurlijk. Maar om nou nooit meer met me zus te praten is idd beetje ver. Mis dr als een malle. Heb dr vanaf dondrdag niet gesproken, terwijl we dagelijks wel n keer of 3 bellen. Jammer dit, zeker rond deze tijd
Nou ik vind dat nikki groot gelijk heeft. Zus heeft willens en wetens het leven van dat kindje op het spel gezet. 1 verkeerde rembeweging en kind schiet met stoeltje en al door de voorruit. Als het jouw kind was geweest en die had dood op het asfalt gelegen had je dan ook gezegd: nou daar gaan we niet zo'n heisa om maken. Nog niet te spreken over het feit dat ts al gezegd had dat ze liever thuisbleef dan en zus haar keihard in het gezicht staat voor te liegen.
Wat een gek zeg! Daar zou ik ook knallende ruzie mee krijgen, en dat is nog zacht uitgedrukt. Dat er uberhaupt mensen zijn die zoiets verzinnen. Dan mis je echt iets in je bovenkamer.
Wat een onzin, haar kind is veilig thuis en gelukkig is alles goed afgelopen waarom zou je dan op zaken vooruit lopen? Ik zeg ook niet dat haar gedrag goed is maar je gaat hier niet familiebanden kapot maken omdat ze een verkeerde autostoeltje heeft gebruikt. Ze moeten gewoon praten en hier niet te veel aan terug denken. Het is nou eenmaal gebeurd maar zoals ik al zei misschien ben je niet hecht genoeg met je zus en zou je het niet erg vinden om haar niet meer te zien hierom maar ik zou dat nooit kunnen doen. Ik lees dat ts haar zus elke dag 3 keer sprak dan kan je toch niet opeens alles verbreken.
wat koon zegt, als je zoiets doet ben je niet goed in je bovenkamer. Als iemand mijn kinderen bewust in zoveel gevaar brengt (als je ook nog weet dat de moeder het niet wil hebben notabene) dan is het bij mij klaar, of dat nu mijn moeder, zus, de koning of de buurvrouw is..
Dat is t idd Ava88 we hebben een hechte band en houden veel van elkaar. Ik zie het wel als een gemis als ik nooit meer me zus zou spreken. Ik wil wel praten maar zij us boos. Dat vind ik niet terecht. Het komt uiteindelijk wel goed hoop ik. Kan iig wel tegen dr zeggen dat ik niet gek ben en dat andere moeders het ook niet veilig vinden