Quinny speedi of buzz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kejay, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hey meiden;

Wie van jullie heeft een van deze kinderwagens?
    Wat zijn de nadelen van de types?
    Voor welke zouden jullie kiezen?

Vriendin van mij twijfeld tussen beide en dan heb ik alvast de info voor als het zover is ;)

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ik vind de buzz er gaaf uitzien, maar de 2 kleine wieltjes voor vond ik niets, over keien stuitert de wagen en in een bos sta je meteen vast.
    Aangezien ik in een dorp woon met veel kinderkopjes viel die wagen dus snel af.

Wij hebben gekozen voor de speedi, grote banden, en handig te verstellen qua hoogte en erg wendbaar. Dit was voor ons belangrijk omdat mijn moeder veel met de kleine gaat wandelen en die heeft een niet te beste rug.

Maar er zijn zoveel merken wagens die keuze moet je echt in de winkel maken door er een eindje mee te rijden, hem te verstellen enz. eens goed schudden kijken of hij dan nog zo stabiel is enz.
    Ga er een dagje voor weg met zijn tweetjes :D

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb de buzz 2006 en ik heb deze al kunnen uitproberen. De wagen rijd goed, goed te wenden en vering is goed. Alleen het voorste wieltje had van mij ook wel een gewoon bandje mogen zijn. Voor de rest ben ik er nog heel er tevreden mee. Je kunt alles goed inklappen en weegt niet zwaar.

4. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wij hebben de speedy gekocht, vond de banden mooier en hij reed lekkerder. We hebben wel de kinderwagenbak (limegroen) van de nieuwe buzz gekregen.

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Speedi!

Over de buzz heb ik best heel veel slechte verhalen gehoord. Ook de mevrouw in de winkel gaf toe dat de wagen vaak terugkomt.

De speedi daarintegen staat een stuk beter bekend.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat zou gaan om de buzz 2007 dat is mijn ook vertelt. deze zou vaak terug komen omdat er iets afbreekt ofzo. de buzz 2006 zou deze klachten echter niet hebben maar ze hebben blijkbaar nieuw foefjes op de 2007 willen zetten die niet echt gelukt zijn. nou ja ik heb de buzz 2006 en met de proef ritjes reed hij heerlijk

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook de speedi en ben al bijna 4 maanden ermee aan het wandelen en hij bevalt prima! Zeer handig in gebruik!

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb de buzz 2007, en nog geen problemen mee ondervonden

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik heb de Quinny Speedy en ik vind het een heerlijke wagen. Ik heb proefgereden met beide, maar vond dat voorwieltje van de Buzz niets. Het hobbelde mij te hard. Maar ja, dat is ieder voor zich natuurlijk :D Succes met de keuze

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb de Buzz (2006) en hij bevalt prima. Het nadeel was hier alleen dat wij een lang kindje kregen (57 cm bij geboorte) en hij met 4 maanden al in de wandelwageninzet moest.....

Verder bevalt de wagen echt super!

11. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    wij hebben ook de speedi xs

ik vind het echt een top wagen hij rijd super en vind hem erg mooi

we hebben de pappilon uitvoering