⥠Fijne Bugaboo kinderwagen plus Maxi Cosi - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Dit is wel een hele oude of niet? Ik kon de reiswieg niet vinden op de foto maar dat is dat linker ding dus volgens haar?
Haha die "hele ouwe" die heb ik Zelfs in dezelfde kleur. Het is een frog als ik het mij goed herinner. @FleurSylvano, dat is geen stok, dat is een lint wat je om je pols kunt doen Deze kinderwagen kan namelijk op 2 wielen rijden door sneeuw etc. Aan dat lint kun je de kinderwagen ook vasthouden. Veel mensen gebruiken het ook om de kinderwagen heen en weer te "wiegen" i.p.v. aan het handvat te duwen en trekken pak je dat lint in je handen. Je duwt de wagen een stukje van je af en trekt hem aan dat lint weer terug...enz...
Haha dat is handig maar het ziet er niet uit kan het er ook af Maar die reiswieg is dat dezelfde als de rest?
Uhh ja met een schaar Het zit niet geplakt ofzo dus je kunt het er inderdaad af knippen. De reiswieg is net zoals alle andere (nieuwere) bugaboos die je tegenwoordig op straat ziet lopen.
Het moet idd een Frog zijn als ik goed kijk. Die hebben een wat andere bekleding. Overigens nog steeds een goede wagen. Dan vind ik -persoonlijk- 250 nog best veel. Klopt dat links de bekleding is van de wieg. Je gebruikt dezelfde bak voor buggyinzet en wieg. Haha een stok.. een lint is het ook niet, ja hoe noem je het.. het is wel een stevig ding. Ik gebruik 'm vooral als ik een helling afloop. Het zit op alle bugaboo's. Zou 'm er niet afknippen! Hij zit niet in de weg hoor.
Ze vraagt 170 maar heb nog even de tijd en als het een meisje is wil ik uiteraard een roze dus koop nog niks haha
Haha ja ik wist ook niet goed hoe ik het moest benoemen. Het is inderdaad heel stevig. ...Een stevig lint ... Het is een beetje zoals een stoffen riem zegmaar. Ik vind het ook wel handig!
Het oude model bugaboo met luchtbanden herken je aan "vleugeltjes"bij de duwstang om de stang te stellen. Het nieuwere model (vanaf 2008) heeft foam wielen en een soort klemmetjes bij de duwstang om deze te stellen ipv de vleugeltjes. Hier een bugaboo uit 2008, altijd zeer tevreden over geweest. Het meerijdplankje van bugaboo is erg stevig en degelijk. Maar ook daar is verschil tussen het oude en nieuwe model. Het oude model schijnt lastig te verwijderen te zijn. Nieuwe model klik je zo op en af
Ik heb de cameleon besteld. Ik heb vooral geoefend met inklappen, ideaal! Ik zou wel kijken naar de leeftijd, of alle nieuwe onderdelen (zoals nieuwe meerijdplankjes) ook op de oude wagens passen. Ik denk het wel, maar voor de zekerheid.
Dit is een bugaboo frog, een erg verouderd type, hiervan is de duwstang niet in hoogte verstelbaar. Als je besluit voor dit model te gaan kijk dan naar een wagen met de 3 cirkels en niet met het logo war Frog onder staat want die zijn al minimaal 10 jaar oud. Het model Frog met de 3 cirkels is 10 jaar geleden in de winkel gekomen. Het wiegje is wat kleiner dan de cameleon en ook de bekeding van de cameleon kan er niet op. Het wiegje van de cameleon heeft een rits en de frog niet. De zonnekap en zitting van de cameleon passen ook net niet op de frog omdat de ring waar de wieg en buggyinzet in hangen iets kleiner is bij de frog dan de cameleon. Je zou eventueel wel een roze bekleding kunnen laten naaien. Moet zeggen dat ik hem wel erg verkleurd vind.
Er zit in Rotterdam volgens mij een winkel die 2e hands. Bugaboo verkoopt met garantie. Ook kan je m later weer inruilen voor geld of iets anders. Als je nu een wagen hebt waar ze nog wat mee kunnen of voor kunnen krijgen kan je die inruilen en dan gaat er dus wat van de prijs af.
⥠Maxi Cosi Mura 4 COMPLEET black - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl is dit wat? Is wel een ander merk..
Ik heb ook nog een bugaboo in de aanbieding!! in 2009 of net 2010 nieuw gekocht!!! wel met vleugelmoertjes aan de zijkant. Hij is zwart met blauw. Reiswieg voor 1 kindje gebruikt, het 'stoeltje' voor 2 kindjes.
Wil nog even afwachten of ik een meisje/jongen verwacht weten dit in december dus als je m dan nog hebt hoor ik dat graag